فرماندار پردیس حمایت همه جانبه خود را از خانواده ای که بدون سرپناه در آزادراه تهران _ پردیس مستقر شده اند اعلام اما سرپرست خانوار آنرا رد کرد و از محل رفت .
کد خبر: ۹۷۱۷۴۵
مسوولان پردیس به کمک دختر بچه بی سرپناه رفتند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، پس از انتشار تصویر دختر بچه ای در یک سرپناه کوچک در کنار پلی در آزادراه تهران پردیس در شبکه های اجتماعی، مسئولان شهرستان پردیس اعم از هلال احمر ، بهزیستی و شهرداری بومهن با حضور در محل اسکان این خانواده پیشنهاد هر گونه همکاری برای اسکان و حمایت در محیطی آرام را دادند اما سرپرست خانواده که یک فرد معتاد بود این امر را نپذیرفت و با جمع آوری وسایل خود محل را همراه همسر و فرزند خود ترک کرد.

حیدری افزود: با نپذیرفتن سرپرست خانوار همچنان پیگیر این امر هستیم که این خانواده را در محیطی امن اسکان دهیم و همه جانبه آماده حمایت از این خانواده هستیم .

همچنین با انتشار این عکس افراد زیادی با پیدا کردن محل مورد نظر آمده بودند که به این دختر بچه و خانواده او کمکهای نقدی و غیر نقدی اهدا کنن و و همچنین یک سرپناه برای اسکان فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
آریا
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
عكس آخر فقط تبلیغ و ریاكاری رو فریاد میزنه .
متاسفانه كم نیستند امثال چنین خانواده هایی كه حتی از ساده ترین امكانات زندگی محروم هستند،اما احتمالا اونها برای نوبتهای عكس های بعدی مسئولین كنار گذاشته شدند!
رضا
-
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
اریا, نفرت بلای جان تو خواهد شد تو یك بیمار روانی هستی.
ناشناس
-
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
حق با آریاست عكس و فضای مجازی باعث شده زود دست بكار شون و یه عكس یادگاری بندازن و الا خانواده های بی سرپناه زیادن كه كسی به دادشون نمیرسه
علی رضا
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
۰
۰
وقتی سرپرست معتاد باشه باید سرپرستی ازش بگیرن اخه این دختر بچه چه گناهی داره
ناهید
-
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
در كشورهای غربی اگر والدین معتاد باشند سرپرستی فرزندان از پدر و مادر گرفته میشود تا اینكه آنها دوباره به سلامتی مطلوب برسند - حالا اینجا میگن جمع كرد و رفت .
غلام اسدی
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
برادران عزیز و محترم تنها كاری كه برای اون بجه و مادرش میشه انجام داد ... باید اونها رو از دست اون معتاد بی وجدان نجات بدید چون یه آ دم معتاد به خودش نمیتونه رحم كنه .. اونوقت اون میذاره به خونواده اش كمكی صورت بگیره ... هیچوقت قبول نمیكنه .. تازه بهش بر هم میخوره ............ به امید نابودی كامل سازنده های مواد مخدر .... و بامید نا بودی كل معتادان به مواد مخدر .... فقط مرگ معتاد میتونه خانواده اش رو نجات بده ..... بامید نابودی كلیه معتادان به كثافتهای مخدر و به امید داشتن جامعه ای بدون معتاد و بدون مواد كثیف مخدر ............ انشاالله ...........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها