وزیر اطلاعات گفت:با تجارب حرفه ای سربازان گمنام امام زمان (عج)، هیچ عضو ضد امنیتی جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد.
کد خبر: ۹۶۹۷۶۴
هیچ عنصر ضد امنیتی جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی امروز پنجشنبه در بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: سربازان گمنام و نیروهای نظامی و انتظامی کشور با تاسی از آموزه های دینی و قرآنی، تکریم زائران را خودجوش و با عشق به امام حسین (ع) به جا می آورند.

وی اظهار داشت: شاخصه امنیتی کشور ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه و جهان بالاتر است و این نشان از عشق ملت اسلامی و ولایت به امامت است.

وزیر اطلاعات گفت: با تدابیر اندیشیده شده، تمهیدات لازم به لحاظ امنیتی در مرزهای کشور برقرار است و هیج عنصر ضد امنیتی جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد.

حجت الاسلام علوی افزود: دشمنان و استکبار در این برهه از زمان با سرمایه گذاری دست به دست هم داده اند تا جمهوری اسلامی را به چالش بکشند اما همدلی و هم افزایی نیروهای نظامی، امنیتی، قضایی و مدیریت کشور معادلات آنها را بر هم زد.

وزیر اطلاعات روند جابجایی زائران از مرزهای خروجی به سوی عراق را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:با تجربیاتی که مسئولان اجرایی و دست اندرکاران ستاد اربعین در سال های گذشته کسب کردند امسال تردد زائران نسبت به سال های گذشته روان تر بود.

حجت الاسلام علوی اجر و ثواب عوامل ستاد اجرایی اربعین را کمتر از زیارت حرم امام حسین و زیارت عتبات عالیات نداست و افزود:کنترل و اعزام 2 میلیون نفر زائر کشور و سایر کشورها تنها با عشق به امام حسین (ع) صورت می گیرد.

وی با ابراز خرسندی از روند تردد همراه با امنیت زائران در مرزهای سه گانه کشور به مقصد عتبات عالیات، گفت:سرعت عمل توام با دقت در هر سه مرز منتهی به کشور عراق در بزرگترین همایش جهان اسلام در حال انجام است.

مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

بر اساس پیش بینی ها حدود یک میلیون زائر در اربعین امسال از مرز شلمچه تردد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
فقیر صنعتی شریف
-
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
۰
۰
فعلا كه من گشنه موندم با 14 ساعت كاركردن
روح الله
-
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
درد تو چیز دیگه ای است هر چند كه فكر كنم اسمتم هم رو از روی نفاق انتخاب كردی
آتش از تهران
-
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
شجاعت... ایثار.... گذشت... وقار..... انسانیت.... فداكاری.... از خصوصیات سربازان گمنام امام زمان است .... وامنیت و آسایش امروز ایران اسلامی در سایه عنایات خداوند بزرگ و رشادت این عزیزان است...خدا نگهدارشان باشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها