وزیر اطلاعات گفت: دشمن سعی دارد از هر طریق ممکن به امنیت کشور ضربه بزند اما به سبب وجود اِشراف اطلاعاتی، هم اکنون امنیت بی بدیلی در کشورمان برقرار است.
کد خبر: ۹۵۹۹۶۲
اِشراف اطلاعاتی  دشمن را مغلوب کرده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمود علوی یکشنبه شب همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی در مسجد جامع شهر دلیجان اظهار داشت: امروز اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه، امنیت منحصر به فردی را در کشور حاکم کرده است.

وی افزود: هم اکنون در جهان کشورهای متعددی هستند که تلاش دارند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما چون رصد و اشراف اطلاعاتی در کشور با رشد خدا گره خورده است نقطه کور ندارد و نفوذ ناپذیر است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: خداوند به سربازان گمنام امام زمان (عج) بصیرت و بینایی اعطا کرده و با نیروی ایمان به آنها این قدرت را داده که حتی سوزن را در کاهدان پیدا کنند.

علوی تصریح کرد: امروز از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست ساز وارد میهن اسلامی می شود و دشمن سعی می کند میان شیعه و سنی اختلاف بیاندازد اما این حیله ها و توطئه ها با یاری خداوند بی نتیجه می ماند.

وی خاطرنشان ساخت: جمهوری اسلامی طی سال های پس از انقلاب حرکت رو به رشد موفقی داشته و مردم نیز در همکاری با نظام همواره خوش درخشیده اند بنابراین امروز وظیفه ما است که به مردم خدمت کنیم.

علوی افزود: مردم مومن و انقلابی ایران همواره ودره های سختی متعددی را پشت سر گذاشته اند اما همیشه ایمان خود را حفظ کرده اند و امروز نیز باید مردم و دولت با یکدیگ متحدتر از همیشه باشند.

وزیر اطلاعات با اشاره به ضرورت تقویت روحیه همدلی در کشور گفت: از دعوا و انفکاک هیچ خیری برای کشور به وجود نمی اید و اگر هم می خواهیم از هم انتقاد کنیم این انتقاد باید محترمانه باشد.

وی اضافه کرد: به دلیل وجود امنیت در کشور امروز سرمایه گذاران خارجی تمایل دارند در میهن اسلامی سرمایه گذاری کنند و ما باید این روند را حفظ کنیم تا بتوانیم به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، جامه عمل بپوشانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها