ترامپ: روابط خوبی با دنیا برقرار می کنیم/ واکنش موگرینی به انتخابات آمریکا +عکس

دونالد ترامپ در نطق پیروزی خود گفت: ما همگی در کنار یکدیگر خواهیم بود این مبارزه نبود که معمولی باشد بلکه باورنکردنی و با سختی ها و تلاش های فراوان بود و می خواهیم در سایه این مبارزه کشورمان را کشوری زیباتر کنیم. این جنبشی است که تمام مردم آمریکا با هر زمینه فکری در آن شرکت کردند.
کد خبر: ۹۶۶۶۰۵
ترامپ: روابط خوبی با دنیا برقرار می کنیم/ واکنش موگرینی به انتخابات آمریکا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، ترامپ افزود: من برنامه هایم را بر مبنایی قرارداده ام که به تمام مردم خدمت کنم. من کسانی را که فراموش شده بودند را کنار نمی گذارم..ما از سربازان کشورمان حمایت می کنم.من طرح های بازسازی کشور را در کنار استعدادهای کشور به سرانجام می رسانم.

رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: ما با همه دنیا روابط خوبی خواهیم داشت.هیچ چالشی با دیگران مغتنم نخواهد نخواهد بود.آمریکا کشوری منزوی نخواهد بود.من منافع کشورم را به منافع هر کشوری ترجیح می دهم.مردم من با هیچ کشوری عداوت و مناقشه ای ندارند و از کسانی که به من کمک کردند و شبی به یادماندنی را رقم زدند تشکر می کنم

ترامپ افزود: ابتدا از پدر و مادرم تشکر می کنم و آنها را مسئول بزرگ شدن خودم می دانم.همین طور از خواهرانم مریان که امشب در کنار بودند تشکر می کنم و همچنین خواهرم خجالتی ام آدریان. از برادرم رابرت هم باید تشکر کنم. برادر دیگرم رد که احترام زیادی برای او قائل هستم.ایوانکا، درک، تیفانی، برن و ... اعضای خانواده من هستند. از همه شما تشکر می کنم. به خاطر همه سختی هایی که کشیدید از شما تشکر می کنم.

واکنش موگرینی به پیروزی ترامپ: ارتباط آمریکا عمیق‌تر از هر تغییری در سیاست‌هاست و ما همچنان به همکاری برای کشف قدرت‌های اروپا ادامه می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
۰
۰
خوشحال شدم.بین بد و بدتر بد انتخاب شد.

نیازمندی ها