مریلا زارعی: اینترنتم را قطع کرده‌ام و سنتی زندگی می‎کنم

بازیگر فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: در فضای مجازی صفحه‌ای ندارم حتی اینترنتم را نیز قطع کرده‌ام و علاقه دارم به شیوه سنتی زندگی کنم.
کد خبر: ۹۶۳۹۲۹
مریلا زارعی: اینترنتم را قطع کرده‌ام و سنتی زندگی می‎کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مریلا زارعی در فیلم سینمایی«بادیگارد» که به تازگی در شبکه نمایش خانگی عرضه شده، افزون بر بازیگری، مسئولیت انتخاب بازیگر و بازیگردانی را نیز به عهده داشته است و به گفته خودش این فیلم برایش تجربه متفاوتی به حساب می آید.

او که در جلسه رونمایی از کتاب فیلم بادیگارد حاضر شده بود با تاکید بر ضرورت افزایش میزان مطالعه درباره فضای مجازی گفت: من نه صفحه دارم، نه در فضای مجازی حضور دارم، اینترنتم را هم قطع کردم؛ هنوز علاقه مند هستم به شیوه گذشته زندگی کنم، فضای مجازی یک استرس و فشار روحی و روانی را به دلیل حجم اطلاعات درست یا نادرست در لحظه به مخاطبش وارد می کند، یک هنرمند در عین حالی که باید از اخبار پیرامونش آگاهی پیدا کند باید سعی کند از فضای حاشیه ای و پر استرس که کار می کند دور باشد به همین دلیل از این فضا دور شدم، ممکن است یک روز واردش شوم؛ اما الان دوست دارم کتاب بخوانم و برای آگاهی از اخبار روزنامه ورق بزنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یوسف
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
اینگونه نگرشها نه واقعی بنظر میرسد ونه باور كردنی ونه قابل قبول.بیل هست كلنگ هم هست میتوان با انها دنیائی را اباد یا ویران كرد.بستگی به مخیله فرد دارد كه كدام را ازنظر بگذراند.
آریا
-
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
۰
۰
سلام
با وجود اینكه این خبر هم مجدد نوعی سرزدن به زندگی بازیگران و تحمیل علاقه مندی مردم به آگاهی از زندگی و رفتارهای بازیگران هست، اما احسنت بابت خط آخر خبر و اینكه امیدوارم این دو مورد در جامعه افزایش بیشتری پیدا كند .
یا حق

نیازمندی ها