7 شنبه

تصادف مرگبار مرد همسرکش

عصر نخستین روز هفته مردی در تماس با پلیس شهرستان مشگین‌شهر از به قتل رسیدن زن همسایه‌شان در خیابان حافظ جنوبی خبر داد. ماموران با حضور در این خانه و بررسی آنجا با جسد زن 37 ساله رو‌به‌رو شدند که بر اثر ضربه‌هایی که به سر و بدنش وارد شده، فوت کرده بود.
کد خبر: ۹۶۳۰۶۲

با تحقیق از پسر مقتول که تنها شاهد حادثه بود متوجه شدند که پدر خانواده بعد از درگیری با همسرش وی را کشته و با سوار شدن به خودروی پرایدش فرار کرده است. ماموران در جست‌وجوی قاتل فراری بودند که ساعاتی بعد گزارشی از پلیس راهور به دست آوردند که نشان می‌داد او در جاده مشگین‌شهر با تریلری تصادف کرده و کشته شده است.

11 زن در دام شیطان پراید سوار

دومین روز هفته، عامل سرقت و آزار و اذیت یازده زن در تهران دستگیر شد.

با تحقیق از این مرد جوان که متهمی سابقه‌دار است، معلوم شد که او پس از طرح دوستی با دختران جوان، با آبمیوه مسموم آنها را بی‌هوش و اموالشان را سرقت می‌کرد. این متهم علاوه‌بر سرقت از 11 زن و دختر، دو نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرارداده بود.

رازگشایی از قتل مادر و دختر پس از 5 سال

در سومین روز هفته دو مرد که با انگیزه سرقت اموال زنی، او و دختر شش ساله‌اش را کشته و در گودالی دفن کرده بودند، دستگیر شده و با اعتراف آنها اجساد قربانیان کشف شد.

ماجرای گمشدن زن جوان و دختر شش ساله‌اش اوایل فروردین سال 1390 در حالی در دستور کار پلیس آگاهی کرمان قرار گرفت که مرد زندانی شکایتی از زندان مطرح کرد که نشان می‌داد همسر و دخترش مدت‌هاست به ملاقات او نیامده‌اند. زمانی که موضوع را از خانواده‌اش جویا شده، پی برده آنها ناپدید شده‌اند. از آن موقع ماموران تحقیقات برای یافتن این مادر و دختر گمشده را آغاز کردند تا این‌که با گذشت پنج سال از این ماجرا چند روز پیش رد مردی جوان و همدستش را در جریان ناپدید شدن مادر و دختر گمشده به دست آوردند‌. آنها که افرادی سابقه‌دار بودند در یکی از محله‌های کرمان شناسایی و دستگیر شدند. این دو نفر با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند. یکی از آنها اعتراف کرد که پس از طرح دوستی با زنان بی‌سرپرست و افرادی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند اموال آنها را می‌دزدیدند. همچنین همسر مرد زندانی را هم فریب داده و در دام خود گرفتار کرده‌اند. یک روز سوار خودروی زن جوان و دخترش شده، آن دو را به خارج از شهر کشانده و به قتل رسانده‌اند. بعداز آن اجساد آن دو را در حاشیه شهر با حفر گودالی دفن کرده‌اند.

قتل طاها با شکنجه‌های پدر و نامادری

در چهارمین روز هفته، پدر و نامادری طاها - که پس از شکنجه در خانه‌شان در مشهد به قتل رسیده بود - به محل جنایت منتقل شد و صحنه قتل پسر کوچولو را بازسازی کردند. رسیدگی به این پرونده از هفتم مهر امسال و به دنبال مرگ مشکوک پسر شش ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های مشهد آغاز شد.

با تحقیقات اولیه معلوم شد که او را نامادری اش به بیمارستان آورده و مدعی شده که پسر خوانده‌اش، درحال غذا خوردن بود که لقمه در گلویش گیر کرد و خفه شده است. این درحالی بود که پزشک جنایی علت مرگ او را خونریزی مغزی تشخیص داد و با توجه به وجود آثار کبودی روی بدن طاها،با دستور بازپرس جنایی مشهد، این نامادری و شوهرش بازداشت شدند. پدر طاها به بازپرس تحقیق گفت: پس از جدایی از همسرم با مهناز ازدواج کردم و از او فرزندی دارم. ابتدا رفتار پسرم با همسر جدیدم خوب بود، اما کم‌کم بدرفتاری‌هایش شروع شد‌. روز حادثه او صبحانه‌اش را نخورد و رفتار بدی با همسرم داشت. من هم بشدت کتکش زدم. حتی او را نزد رمال بردم تا حالش خوب شود. می‌دانستم اگر او را به بیمارستان ببرم، به خاطر کبودی بدنش به ما شک می‌کنند و گرفتار می‌شویم. بعد هم طاها فوت کرد.

دیه 600 میلیونی برای نجات از اعدام

در پنجمین روز از هفته اولیای دم مردی با حضور در اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران با دریافت دیه 600 میلیون تومانی، قاتل برادرشان را بخشیدند.

این پرونده چهارم تیر سال 87 در دادسرای امور جنایی تهران با قتل مردی به جریان افتاد. با تحقیق از خانواده وی معلوم شد که برادرشان به دختری علاقه‌مند بوده، اما خانواده دختر با این وصلت مخالف بودند. سرانجام هم آنها به مقابل خانه‌شان آمده‌اند و بعد از درگیری با برادرشان وی را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده و متواری شده‌اند. در ادامه تحقیقات قاتل فراری که برادر دختر مورد علاقه مقتول بود، بازداشت و برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و به این جنایت اعتراف کرد. او پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. مرد اعدامی دو ماه پیش و با گذشت هشت سال از وقوع این جنایت در زندان رجایی‌شهر کرج پای چوبه دار رفت. چند ثانیه مانده به اجرای این حکم، برادر و دو خواهر مقتول به او فرصت دو ماهه دادند و به این ترتیب مرد اعدامی زنده ماند و با پرداخت دیه 600 میلیونی بخشیده شد.

دستگیری ناپدری شکنجه‌گر ستایش

در ششمین روز هفته، ناپدری سنگدل که پس از کودک‌آزاری دختر سه ساله همسرش تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان بود، دستگیرشد. دوم آبان امسال ماموران اداره آگاهی شهرستان رفسنجان از طریق مددکاران اورژانس اجتماعی در جریان کودک‌آزاری دختر سه ساله‌ای به نام ستایش ازسوی ناپدری‌اش قرار گرفتند. ماموران مادر او را به اداره پلیس منتقل کردند و با تحقیق از وی متوجه شدند شوهرش مدام او و دختر سه ساله وی را اذیت می‌کرده و کتکشان می‌زده است. این اواخر نیز ستایش را بشدت شکنجه می‌داده و بدنش را می‌سوزانده و با اظهارات این زن، شوهر معتادش ـ ناپدری ستایش ـ تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

تصادف مرگبار با درخت

در عصر آخرین روز هفته، ماموران انتظامی تهران از مرگ زنی 30 ساله در حادثه تصادف در خیابان شریعتی با خبر شدند. بررسی‌های اولیه پلیسی در محل حادثه نشان می‌داد زن 30 ساله با خودروی تیبا در حال رانندگی در خیابان شریعتی بوده که ناگهان کنترل خودرویش را از دست داده و پس از برخورد با درخت جان باخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها