مردی بخاطر مشکلات مالی با دوستش او را به طرز فجیعی در میهمانخانه کشت.
کد خبر: ۹۶۴۴۲۵
قتل شیطانی هم اتاقی در میهمانخانه+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، نیروهای پلیس ملبورن اعلام کردند جنازه فردی در مهمانخانه‌ای شبانه‌روزی کشف شد در حالیکه دوست هم‌خانه او به جرم Crimeقتل Murder وی بازداشت شد.
بر اساس گزارش نیروهای پلیس ملبورن، گری شان اوکانر 53 ساله به جرم قتل هم‌خانه خود، مایکل بارنیکوت 47 ساله با 18 ضربه در مهمانخانه‌ای شبانه روزی در ملبورن استرالیا، نیمه شب سه‌شنبه دستگیر شد.
دوستان این دو نفر که با آن‌ها در این مهمانخانه بودند، شاهد بودند که گری اوکانر که دست راستش از قبل شکسته و در گچ بود، نیاز به عکس‌برداری داشته اما پول کافی برای این کار نداشته است؛ از میکل بارنیکوت تقاضای پول کرد اما وی تقاضای او را رد کرد.
بدین ترتیب درگیری بین دو هم‌خانه بالا گرفت و دعوای آن‌ها به بیرون کشیده شد که در این بین اوکانر یخ‌شکنی را برداشته و به سمت بارنیکوت حمله‌ور شد و شاهدان هم که ترسیده بودند سریع با پلیس تماس گرفتند.
بر اساس این گزارش، هنگام حضور نیروهای پلیس سر صحنه حادثه Incident شاهدان مشغول تنفس مصنوعی روی مصدوم بودند اما تلاش آن‌ها بی فایده بود و مصدوم جان خود را در صحنه از دست داد و پلیس هم گری اوکانر را در حالیکه هنوز دست او آغشته به خون بود، بازداشت کرد.
گفتنی است؛ اوکانر که در بازداشت پلیس به سر می‌برد، به قتل هم‌خانه خود اعتراف کرده است اما اظهار داشته که با دو ضربه او را به قتل رسانده است در حالیکه جنازه با 18 جای ضربه روی بدنش دیده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها