مرگ مشکوک آدم‌ربا پس‌از دستگیری

مرد میانسال که کودکی را ربوده و در برابر آزادی او از مادرش یکصد میلیون تومان طلب کرده بود، پس از دستگیری به طور مشکوکی فوت کرد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۰
مرگ مشکوک آدم‌ربا پس‌از دستگیری

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی تهران از مردی میانسال به اتهام ربودن کودک 10 ساله‌اش شکایت کرد.

این زن به افسر بازجو گفت: من از دو سال پیش با مردی در تلگرام آشنا شدم و ارتباط دوستی‌مان شکل گرفت. مدتی پیش با ایجاد مشکلاتی میان ما، ارتباط دوستی‌مان پایان یافت. روز حادثه برای انجام کاری از خانه خارج شدم. ساعاتی بعد که بازگشتم، فرزندم در خانه نبود. از همسایه‌ها سراغ او را گرفتم که یکی از آنها گفت فرزندم را دیده که همراه مرد غریبه‌ای از خانه خارج شده است.

وی افزود: زمانی که مشخصات مرد غریبه را به دست آوردم، متوجه شدم او همان مردی بود که مدتی با او دوستی تلگرامی داشتم. با وی تماس تلفنی گرفتم و خواستم که فرزندم را نزدم بازگرداند، اما او توجهی به خواسته‌ام نکرد و برای آزادی او صد میلیون تومان پول خواست.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران برای نجات گروگان خردسال و دستگیری مرد آدم‌ربا آغاز شد تا این‌که روز بعد مادر کودک ربوده شده به پلیس آگاهی آمد و گفت: مرد آدم‌ربا برای گرفتن پول دوباره با من تماس گرفت، اما آنقدر التماس کردم که مبلغ صد میلیون تومان را به 15 میلیون تومان کاهش داد و خواست برای پرداخت پول به دماوند بروم.

در این مرحله ماموران روز پنجشنبه در قالب یک گروه عملیاتی برای نجات کودک ربوده شده و دستگیری متهم به شهر دماوند اعزام شدند و با حضور در محل ملاقات متهم را دستگیر کردند. گروگان خردسال هم آزاد و تحویل مادرش شد و به خانه بازگشت. این درحالی بود که ماموران در حال انتقال مرد آدم‌ربا با خودروی پلیس به اداره آگاهی بودند که این مرد به طور مشکوکی فوت کرد.

مرگ مشکوک این مرد کودک‌ربا به محسن مدیر روستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. با حضور بازپرس جنایی در پلیس آگاهی و بررسی جسد مرد کودک‌ربا معلوم شد هیچ‌گونه آثار کبودی روی بدن او وجود ندارد. با توجه به مرگ مشکوک این کودک‌ربا، جسد او برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات قضایی در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
شهروند
-
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
اصلا مشخصه كتك نخورده و زیر مشت و لگد قرار نگرفته فكر كنم از استرس زیاد مرده
محسن
-
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
۰
۰
خوب شد مرد چه مشكوك چه غیر مشكوك.

نیازمندی ها