سقوط مشکوک مادر از طبقه چهارم ساختمان، باعث احضار پدر و پسر به دادسرا شد. اعضای بدن این زن به چهار بیمار زندگی بخشید.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۳
سقوط مشکوک مادر، زندگی بخش 4 بیمار

به گزارش جام‌جم، دو ماه پیش زنی از بالکن خانه‌اش در یکی از محله‌های تهرانپارس به پایین سقوط کرد و دچار مرگ مغزی شد.

با گزارش این حادثه به قاضی ایلخانی، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات پلیس آغاز شد. پسر و شوهر این زن برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدندکه آنها گفتند زن میانسال با دیدن دعوا و مشاجره میان عروس و پسرش حالش بد می‌شود و وقتی برای هواخوری به بالکن خانه می‌رود ناگهان تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط می‌کند.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که چند روز پیش مادر و برادران زن فوت شده که به مرگ زن میانسال مشکوک بودند، به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی آمده و خواستار تحقیق در این باره شدند.

دیروز شوهر زن فوت شده و پسرش برای ادامه تحقیقات به دادسرا فراخوانده شدند.

پدر و پسر در تحقیقات قضایی گفتند مادر خانواده به‌دلیل این که پایش شکسته بوده و حالش خوب نبوده برای هواخوری به بالکن خانه رفته بوده که ناگهان تعادلش را از دست می‌دهد و به پایین سقوط می‌کند.

این در حالی بود که پسر متوفی به بازپرس پرونده گفت: والدینم مثل هر زن و شوهری اختلاف و بگو مگو داشتند، اما جدی نبود. این اواخر شرایطشان بهتر شده بود و با هم دعوا نمی‌کردند. آن روز مادرم زمانی که متوجه مشاجره من و همسرم شد، حالش بد شد و به سمت بالکن رفت تا هوایی تازه کند، که ناگهان با صدای سقوط از بلندی به سمت بالکن رفتیم که مشاهده کردیم مادرم به پایین سقوط کرده است.

وی افزود: او مرگ مغزی شده و با توجه به این که کارت اهدای عضو داشت و همیشه به من و پدرم توصیه کرده بود اگر حادثه‌ای برایش رخ داد، اعضای بدنش را اهدا کنیم، به وصیت او عمل کردیم و اجازه دادیم چهار عضو بدن مادرم به بیماران اهدا شود. گفته‌های مادربزرگ و دایی‌هایم را نمی‌پذیرم. پدرم اصلا نقشی در مرگ مادرم نداشت. او هنوز نتوانسته با غم از دست دادن مادرم کنار بیاید.

با دستور بازپرس جنایی تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها