دهه استکبارستیزی در خراسان شمالی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به چهارم تا ۱۳ آبان ماه که به نام دهه استکبارستیزی نام‌گذاری شده، برنامه‌های این ایام را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۴
دهه استکبارستیزی در خراسان شمالی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر،حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری با بابیان اینکه از چهارم آبان ماه به مدت ۱۰ روز دهه استکبارستیزی نام‌گذاری شده، اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به هم‌زمانی دهه سوم محرم با دهه استکبارستیزی، افزود: از سه‌شنبه چهارم آبان ماه جاری و به مدت پنج شب، در محل مسجد قائم (عج) بجنورد برنامه‌های بصیرت افزایی و روشنگری نهضت عاشورا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و فرمانده سپاه جوادالائمه استان در موضوعات فتنه و لزوم داشتن بصیرت و همچنین موضوع نفوذ سخنرانی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: همچنین با روحانیون و مبلغان دینی هماهنگی شده تا هم‌زمان با دهه سوم محرم، در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها پیرامون بحث استکبارستیزی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری بصیرت افزایی کنند.

حجت‌الاسلام سالاری برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های استان را از دیگر برنامه‌های دهه استکبارستیزی برشمرد و عنوان کرد: در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه جاری نیز ایستگاه‌های شورآفرینی و بصیرتی در سطح شهر بجنورد برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان هم‌زمان با سراسر کشور، در بجنورد و سایر شهرستان‌های خراسان شمالی، گفت: این برنامه در مرکز استان ساعت ۹ ونیم صبح و از محل میدان شهید بهشتی تا میدان قائم (عج) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از انجام پیگیری‌ها برای حضور وزیر کشور در بجنورد و به‌عنوان سخنران محوری مراسم ۱۳ آبان خبرداد و افزود: همچنین اجرای گروه سرود سه‌هزارنفری دانش‌آموزان به یاد ۳ هزار شهید گلگون‌کفن خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های ویژه ۱۳ آبان در بجنورد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها