رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به چهارم تا ۱۳ آبان ماه که به نام دهه استکبارستیزی نام‌گذاری شده، برنامه‌های این ایام را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۰۱۱۴
دهه استکبارستیزی در خراسان شمالی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر،حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری با بابیان اینکه از چهارم آبان ماه به مدت ۱۰ روز دهه استکبارستیزی نام‌گذاری شده، اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به هم‌زمانی دهه سوم محرم با دهه استکبارستیزی، افزود: از سه‌شنبه چهارم آبان ماه جاری و به مدت پنج شب، در محل مسجد قائم (عج) بجنورد برنامه‌های بصیرت افزایی و روشنگری نهضت عاشورا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود و نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و فرمانده سپاه جوادالائمه استان در موضوعات فتنه و لزوم داشتن بصیرت و همچنین موضوع نفوذ سخنرانی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: همچنین با روحانیون و مبلغان دینی هماهنگی شده تا هم‌زمان با دهه سوم محرم، در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها پیرامون بحث استکبارستیزی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری بصیرت افزایی کنند.

حجت‌الاسلام سالاری برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌های استان را از دیگر برنامه‌های دهه استکبارستیزی برشمرد و عنوان کرد: در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه جاری نیز ایستگاه‌های شورآفرینی و بصیرتی در سطح شهر بجنورد برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان هم‌زمان با سراسر کشور، در بجنورد و سایر شهرستان‌های خراسان شمالی، گفت: این برنامه در مرکز استان ساعت ۹ ونیم صبح و از محل میدان شهید بهشتی تا میدان قائم (عج) خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از انجام پیگیری‌ها برای حضور وزیر کشور در بجنورد و به‌عنوان سخنران محوری مراسم ۱۳ آبان خبرداد و افزود: همچنین اجرای گروه سرود سه‌هزارنفری دانش‌آموزان به یاد ۳ هزار شهید گلگون‌کفن خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های ویژه ۱۳ آبان در بجنورد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها