انگیزه تازه مربیان در لیگ تکواندو

رقابت‌های لیگ برتر تکواندو، امروز با برگزاری هشت دیدار از هفته‌های دوم و سوم پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها یاسین پیشرو به مصاف تیم‌های اول و دوم فصل قبل می‌رود.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۵

البته بازی‌های این هفته تحت تاثیر انتخاب کادر فنی تیم ملی و در غیاب مدیر تیم‌های ملی که به کره جنوبی سفر کرده، برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد، مربیان لیگ برتری باید برای رسیدن به کادر فنی، توانایی خود را پیش چشم رئیس فدراسیون که تصمیم گیرنده اصلی است، نمایش دهند. هر چند سابقه و توانایی همه مربیان شاغل در لیگ برتر برای مسئولان فدراسیون تکواندو اثبات شده، اما انگیزه انتخاب کادر فنی برای رقابت ‌های این هفته می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

این هفته شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی که لیگ را با شکست آغاز کرد، ابتدا با هیات تکواندوی شمال شرق دیدار می‌کند و سپس به مصاف یاسین‌پیشرو می‌رود. شاگردان پیام خانلرخانی برای کسب هر شش امتیاز این دو بازی برنامه دارند. یاسین پیشرو قبل از دیدار با مدافع عنوان قهرمانی باید با دانشگاه آزاد، نایب‌قهرمان دوره قبل که هفته اول با برتری مقابل شهرداری برای رقبا خط و نشان کشید، پیکار کند. شاگردان فریبرز عسگری در تیم یاسین پیش رو به عنوان صدرنشین، کار دشواری در این دو بازی پیش رو دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها