آخر هفته در تلویزیون؛

شهر مرزی در قاب 3

فیلم های سینمایی و تلویزیونی شاید یک معجزه ، مادر ، شهر مرزی ، چراغ ، قتل در سن ملو و هشتاد دقیقه ، پنجشنبه 29 و جمعه 30 مهر از شبکه سه سیما پخش می شود.
کد خبر: ۹۵۸۱۹۷
شهر مرزی در قاب 3

به گزارش جام جم آنلاین فیلم تلویزیونی شاید یک معجزه به کارگردانی کرامت پورشهسواری است که پنجشنبه 29 مهر ماه ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
این فیلم تلویزیونی با ژانر خانوادگی محصول 1395 است که صالح میرزا آقایی، مریم کاویانی و عمار تفتی در آن به ایفای نقش پرداخته اند .
این فیلم داستان صادق و سحر زوج جوانی هستند که بچه دار نمی شوند و این مساله انها را ازار می دهد.سحر با پسر بچه ای تصادف میکند و باعث مرگ پسر بچه می شود.این پسر کوچک فرزند خانواده ایست که پدر و مادر هر دو پزشک هستند اما مشکلات زیادی دارند و رابطه عاطفی انها دچار مشکل شده است.صادق خود را به جای سحر به پلیس معرفی میکند و بازداشت می شود.بازپرس پرونده مردیست که دخترش تومور مغزی دارد و...


فیلم سینمایی مادرMama به کارگردانی چو ایک هوآن محصول 2011 کره جنوبی است که پنجشنبه 29 مهر ساعت 14:30 روانه آنتن شبکه سه می شود .
در خلاصه این فیلم با بازی ‌ آمده است : داستان سه مادر را روایت می کند . دنگ سوک مادر جوانی است که کار می کند تا هزینه ی درمان پسرش ون جا ای که بیماری دسیتروفی عضلانی دارد پرداخت کند، خانم جانگ استاد هنرپیشگی است اما به علت سن بالا او را از یک نمایش خارج می کنند. و داستان دیگر مربوط به اک جو است. پیرزنی که دچار سرطان سینه است و پسری خلافکار دارد و ....

فیلم سینمایی شهر مرزی Bordertown به کارگردانی گریگوری نوا جمعه 30 مهر ساعت 00:00 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
این فیلم محصول آمریکا در سال 2006 است که بازیگرانی چون جنیفر لوپز ، مارتین شین و مایا زاپاتا در آن نقش آفرینی می کنند .
در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک خبرنگار کنجکاو آمریکایی به نام لورن توسط یک روزنامه برای تحقیق درباره جنایاتی مخوف و مشکوک راهی شهری مرزی به نام خوارس در مکزیک می شود . او متوجه صد ها جنایت در کارخانه ای می شود و در همین راستا اعتماد کارگران کارخانه را جلب می کند اما زندگی خودش به خطر جدی می افتد....

فیلم تلویزیونی چراغ به نویسندگی و کارگردانی اصغر دهقان و تهیه‌کنندگی شاهین اسماعیلی جمعه 30 مهر ساعت 10:00 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
این فیلم داستان جوانی به نام فریدون را روایت می کند که اعتیاد به مواد مخدر دارد و برای خرج مواد خود هرچیزی که در خانه هست ، می فروشد . آخرین چیزی که در خانه می تواند بفروشد یک چراغ گرد سوز قدیمی است . وقتی مادر پیرش متوجه می شود که او قصد فروش این چراغ را دارد، آن را به حسینیه محل برای احداث درمانگاه هدیه می کند. وقتی فریدون متوجه قضیه می شود برای پس گرفتن چراغ ازحسینیه نزد روحانی محل می رود و ... در این فیلم مجید واشقـــــــــــانی ثریا قاسمی،حسن اسدی، ایمان صفا، شاهین اسماعیلی، مانا بهرامی ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی قتل در سن ملو Murder inSaint-Malo به کارگردانی لیونل بای لیو است که جمعه30 مهر ساعت 14:30 روانه آنتن شبکه سه می شود .این فیلم محصول 2013 فرانسه است .
درخلاصه این فیلم با بازی لوئیس مونوت ، برنو سولو ، سوآن آرلاد و پاتریک ری نال آمده است: در سال 1997 عده ایی جوینده ی گنج در تلاش هستند تا گنجی را که در زیرمین یکی از مکانهای تاریخی و پربازدید وجود دارد بربایند. "یانک گارگ" مرد تاریخ دانی است که به مرمت یکی از بناها در همین مکان مشغول است. "فرانسوا بولیوا" که یک کلکسیون دار لوازم قدیمی عتیقه جات است به همراه چند تن دیگر به سرقت این گنج مبادرت می کنند. اما "گارگ" متوجه ی تخلف آنها شده و سعی می کند مانع از این سرقت شود. درگیری بین سارقین و گارگ صورت می گیرد و…

فیلم سنمایی هشتاد دقیقه 80 Minutos para Viver ou Morrerبه نویسندگی و کارگردانی توماس جان ،محصول 2008 آلمان است که جمعه 30 مهر ساعت 19:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
بازیگرانی چون فرانسیس فالتون اسمیت ،گابریل من ، الیور کیاران و جوشن دالاس دراین فیلم تلویزیونی نقش آفرینی کرده اند .
در خلاصه داستان آمده است : آلکس مرد جوانی است که 15 هزار دلار به یکی از دوستانش والتر بدهکار است. روز تولد الکس است که ناگهان والتر با دار و دسته اش به خانه الکس آمده و او را به صندلی می بندند. والتر پولش را می خواهد و الکس هم می گوید پولی ندارد . تا اینکه والتر به او یک سم ناشناخته تزریق می کند و الکس فقط هشتاد دقیقه وقت دارد تا پول والتر را پس دهد و پادزهر را بگیرد. در غیر اینصورت ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها