منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال همچنان روی تخت بیمارستان است. خیلی‌ها نگران وضع پورحیدری هستند، حتی پرسپولیسی‌ها. چندی قبل کریمی برای پورحیدری پستی منتشر کرد و از همه خواست برایش دعا کنند. سید جلال حسینی هم در بازی پرسپولیس و نفت تهران تیشرتی به تن داشت که عکس اسطوره آبی‌ها روی آن دیده می‌شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۴۱

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم پس از برد این تیم مقابل سیاه جامگان آن را به او تقدیم کرد. پورحیدری که روی تخت بیمارستان در جریان تمام این اتفاقات قرار دارد، می‌گوید: «باید از همه عزیزان تشکر کنم. استقلالی‌ها واقعا به من لطف داشتند و بعد از بازی هم پیگیر حال من بودند. بخصوص منصوریان که در این مدت خیلی پیش من آمد. مرسی که برد را تقدیم من کردند. سیدجلال حسینی هم واقعا غافلگیرم کرد. او جزو فوتبالیست‌های بااخلاق فوتبال ایران است. باید از تک‌تک این بچه‌ها تشکر کنم. امیدوارم بتوانم یک روز جواب محبت‌هایشان را بدهم.»

او درباره آخرین وضعیت خودش توضیح می‌دهد: «خدا را شکر حالم خوب است. پزشکان خیلی پیگیر وضعیتم هستند و در کل حالم بهتر شده است. البته یکی از مشکلاتم قند خونم است. پزشکان دارند تلاش خود را می‌کنند. ان شاءالله هرچه زودتر حالم خوب می‌شود و از روی تخت بیمارستان بلند می‌شوم.»

پورحیدری درباره برد آبی‌ها مقابل سیاه جامگان و عملکرد استقلال می‌گوید: «استقلال بازی خوبی در این مسابقه انجام داد. من بازی را نگاه می‌کردم.» او به عملکرد رحمتی هم اشاره می‌کند: «مهدی یک سیو خیلی عالی داشت و واقعا لذت بردم. او نشان داد به روزهای اوج خود بازگشته است.»

پورحیدری در پاسخ به این سوال که وضعیت استقلال را در آینده چطور پیش‌بینی می‌کنید، می‌گوید: «قطعا بهتر خواهد شد. تیم کم‌کم به روزهای خوبش نزدیک می‌شود. شک ندارم تیم به جمع مدعیان می‌پیوندد و ان‌شاءالله با نتایجی که می‌گیرد دل هواداران را شاد می‌کند.»

عضو هیات مدیره استقلال در پایان درباره عملکرد تیم ملی هم چنین نظر می‌دهد: «تیم ملی با این بردهایی که داشت دل مردم را شاد کرد. دعا می‌کنم به جام جهانی برسد و بتوانیم آنجا هم موفق باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها