در اینجا شاهد تصاویری خیره‌کننده از امکانات پر زرق و برق کشتی‌های کروز تفریحی اشرافی که در نمایشگاه کشتی‌های تفریحی اشرافی موناکو به‌معرض نمایش گذاشته شده است، خواهید بود.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۱
گرانترین و پر زرق و برق‌ترین  قایق‌های تفریحی اشرافی + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، در این نمایشگاه که در بندر تاریخی هرکولا در موناکو برگزار می‌شود، بیش از 120 کشتی و قایق خصوصی که از اشرافی‌‌ترین و گران‌ترین شناورهای جهان هستند به نمایش درآمده‌اند.

بیست ‌و پنجمین دوره این نمایشگاه در موناکوی جادویی که سازندگان، صاحبان، خریداران و دوستداران این کشتی‌ها را از سراسر جهان گرد هم آورده است، یکی از معتبر‌ترین نمایشگاه های کشتی و قایق در جهان است.

هر ساله بیش از 33000 نفر از این نمایشگاه که گرانترین قایق‌ها و کشتی‌ها در آن عرضه می‌شوند، بازدید می‌کنند.

قایق تفریحی لوکس ایمیجین (Imagine) . قیمت فروش بین 51 الی 78 میلیون دلار

این کشتی که در سال 2011 ساخته شده 65.7 متر طول دارد. ظرفیت مهمانان آن 12 اتاق خواب است که روزها می‌توانند در عرشه بالایی حمام آفتاب گرفته و یا این‌که در جکوزی آب داغ آبتنی کنند و یا در استخری با جریان آب سریع به شنا بپردازند. سرعت کروز این قایق تفریحی اشرافی 14 نات (27 کیلومتر در ساعت) است. این شناور همچنین به باشگاه بدنسازی، سونای بخار و بالکن‌هایی در 2 کابین خصوصی (VIP) روی عرشه بالایی مجهز است.

قایق تفریحی ایمیجین حتی برای کسانی که قدرت خریدش را ندارند، به مبلغ هفته‌ای 597 هزار دلار در تابستان‌های مدیترانه جهت اجاره مهیا است.

در زمستان‌ها هم با همین قیمت می‌توان آن را در دریای کارائیب اجاره کرد.

قایق تفریحی لوکس مد سامر (Madsummer) . قیمت فروش بین 24.3 الی 37.5 میلیون دلار

5 کابین به شکل سوئیت با ظرفیت خواب 10 نفر شامل یک کابین اصلی برای استراحت با آسایش کامل، مطالعه، گنجه لباس و حمام و دستشویی جدا در هر سوئیت دارد.

در سال 2005 ساخته و در سال 2009 بازسازی مجدد شده است. این کشتی خصوصی اشرافی یک سوئیت بزرگ اصلی در جلوی عرشه اصلی با منظره دیدی پانوراما از دریا دارد.

مهمانان می توانند در حوضچه آب گرم 55 متری آن آبتنی کرده یا با مجموعه ای از وسایل تفریحی و اسباب بازی‌های آبی سرگرم شوند. از جمله این وسایل می‌توان قایق‌های بادی، سازه‌های آبی تک نفره، قایق‌های کایاک و وسایل غواصی را نام برد.

قایق تفریح لوکس فولاد (Steel). قیمت بین 21.1 الی 32.5 میلیون دلار

ظاهر قایق تفریحی فولاد از بیرون اصلا شبیه قایق‌های تفریحی اشرافی نیست اما چنان طراحی و ساخته شده که بتواند به هر جای دنیا برود.

این قایق لوکس سال 2009 در فالموث، کورنوال انگلیس ساخته شده است و مناسب آب‌های مناطق یخ زده و قطبی است. ظرفیت پذیرایی 12 مسافر را در 6 اتاق مجلل خود دارد.

داخل این قایق 55 متری تندرو بسیار مجلل و شامل یک اتاق فیتنس (ورزش تناسب اندام) و یک عرشه فوقانی با حوضچه آب گرم و اتاقی برای نگهداری یک قایق کوچک است.

قایق تفریحی لوکس بالیستا (Balista) . قیمت بین 13.8 الی 21.2 میلیون دلار

بر خلاف سابقه سفر بیشتر قایق‌های تفریحی اشرافی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه امسال، قایق بالیستا تابحال توسط مالکش استفاده نشده است.

این قایق لوکس 47 متری پرچمدار قایق‌های تفریحی لوکس ایتالیایی است با آن‌که در سال 2013 ساخته شده اما فقط 250 موتور ساعت راه رفته است.

سرعت آن 48.5 کیلومتر در ساعت بوده و قابلیت پذیرایی و خواب 12 مهمان را در 6 کابین خود دارد. امکانات آن شامل حوضچه آب گرم، سالن سرپوشیده بزرگ و تلویزیون ماهواره‌ای است.

قایق تفریحی لوکس کلیفورد دو (Clifford II). قیمت بین 11.3 الی 17.5 میلیون دلار

این قایق در سال 2008 به اب انداخته شد و یک قایق کروز واقعا اشرافی است که 58 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

این قایق 45 متری در حال حاضر در آنتیبس فرانسه لنگر انداخته و امکان اسکان 12 مسافر را در 5 کابین مجلل خود دارد.

دارای دو عرشه اختصاصی بالایی و پشتی است. این قایق برای شام خوردن در هوای آزاد و حمام آفتاب گرفتن ایده‌آل است.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها