چرا تبلت وینـدوزی؟

بسیاری از کاربران هنگامی که قصد دارند یک تبلت خریداری کنند، شانس این‌که گزینه انتخابی از میان تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید یا آی‌او‌اس باشد بسیار زیاد است، اما آیا می‌دانید در صورتی که هدفتان از خرید تبلت، انجام کارهای مختلف باشد و بخواهید جایگزینی مناسب برای لپ‌تاپ خریداری کنید باید یکی از تبلت‌های ویندوزی را خریداری کنید؟
کد خبر: ۹۵۶۱۸۹

دلایل متعددی وجود دارد که می‌تواند شما را متقاعد کند تا یک تبلت ویندوزی بخرید:

تبلت‌های ویندوزی براحتی از صفحه‌کلید، ماوس، حافظه فلش و دیگر اتصالات همچون نمایشگر و تلویزیون پشتیبانی می‌کنند و در برخی مدل‌ها نیز صفحه‌کلید، یکی از اجزای همراه تبلت است که می‌توانید در صورت نیاز آن را از تبلت جدا کنید.

ماهیت ویندوزی این تبلت‌ها شما را قادر می‌سازد به‌راحتی از این تبلت‌ها استفاده کرده و انواع نرم‌افزارها را روی آنها اجرا کنید. نرم‌افزارهایی همچون مجموعه آفیس، اتوکد، فتوشاپ و ... از جمله برنامه‌هایی است که به‌راحتی در این تبلت‌ها اجرا می‌شوند.

سیستم‌عامل ویندوز مزایای بی‌شماری دارد که یکی از آنها انجام چند کار به‌صورت همزمان در پنجره‌های مختلف است. تبلت ویندوزی به شما این امکان را می‌دهد همچون رایانه، چند پنجره را کنار یکدیگر باز کرده و به‌صورت همزمان روی آنها کار کنید.

* شاید تنظیمات شبکه در دیگر تبلت‌ها کمی دشوار باشد و سازگارپذیری انواع تبلت‌ها با انواع شبکه‌ها نسبتا کم باشد، اما تبلت‌های ویندوزی به‌راحتی در انواع توپولوژی شبکه قابل استفاده بوده و به تجهیزات مختلف موجود در شبکه همچون چاپگرها و ... نیز به‌راحتی متصل می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها