یک تصویر قدیمی سیاه و سفید که راز مبهمی در آن به چشم می خورد باعث شگفتی و بحث و جدل فراوانی شده است و کارشناسان تاکنون نتوانسته اند از این راز پرده بردارند.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۳
راز خوفناک کشف نشده عکس صد ساله دختران آسیابان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، این تصویر که زمان تهیه آن به ابتدای قرن بیستم برمی گردد باعث رعب و شگفتی فراوانی شده است. آیا شما در تصویر فوق، امری غیر عادی می بینید؟
در این تصویر، 15 دختر دیده می شوند که گفته می شود در یک آسیاب کار می کردند و هنگام گرفتن عکس دستهایشان را به صورت ضربدری قرار داده اند؛ اما نکته عجیب، وجود یک دست اضافه بر روی کتف یکی از دختران در سمت چپ ردیف دوم است.

در حالی که دختری که پشت سر وی ایستاده، دستهای خود را به حالت ضربدر روی هم گذاشته و به عبارت دیگر، دست روی کتف دختر ردیف دوم، متعلق به دختر ردیف اول نیست. این امر باعث شده عده ای به این باور برسند که دست مذکور، متعلق به یک شبح یا فردی که در تصویر نشان داده نشده باشد. همچنین احتمال رایج، دستکاری تصویر با استفاده از تکنولوژی جدید بوده است.

اما بررسی های کارشناسان نشان داد که هیچ گونه تغییری به وسیله فوتوشاپ یا کامپیوتر در این تصویر به وجود نیامده و این امر، نظریه وجود امری غیر عادی و مبهم در تصویر را تأیید می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
ویكی
-
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
لزومی نداشته كه 15 نفر دست به سینه عكس بگیرن، حتی اون دو نفری كه نشستن روی زمین
این عكس هوشمندانه گرفته شده تا اون دست مصنوعی روی شونه یك نفرشون قرار گرفته ایجاد شبهه كنه

نظر
-
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
رازی در كار نیست به نظر من یه بازیه دراوردن مردم رو بزارن سركار . شاید این دست رو بااستفاده از چین لباس دختر مورد نظر و چین لباس نفر پشت سرش كشیدند . طراحش ماهرانه كشیده تا بعد از مدت زمان زیادی ذهن مردم رو به چالش بكشه . فقط همین .
w
-
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
خب یه دست اونجاس دیگه ، حالا میخواد برا جن باشه یا بچه انسان ، اینم حیرت داشت؟
مهدی
-
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
حالا چطور شده همه به دوربین نیگا میكنن این عزیز به افق ؟
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
جام جم از شما بعیده اینخبرها رو میزارین?جای تاسف داره
علی
-
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
بوضوح معلوم است كه عكس یكنفر در روتوش حذف شده. به خط پررنگ شده روی شانه اش دقت كنید. و نیز نقاط سفید شده روی دامن پشت سریش. مردم را سركار نذارید لطفا.
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
الفرار
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
الكیه
ایمان
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
شاعر میفرمان كه...
به روح اعتقاد داری؟
رهگذر
-
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
ما توی بچگی یك وقتایی شیطنت می كردیم می رفتیم پشت سر دوستمان یك چیزی روی سر یا شانه طرف می گذاشتیم و بعد دسته جمعی می خوندیم: خر من بار داره كسی نمی فهمه و اینجوری دوستمون را دست می انداختیم و مسخره اش می كردیم. این خانم هم احتمالاً یك دوست نخاله داشته كه همین كار را با او كرده چیزی شبیه دست روی شانه اش گذاشته و هیچكس نفهمیده و حالا این تبدیل به یك راز شده. دستی كه روی شانه دیده میشه زیاد هم شبیه دست نیست انگشت اشاره ش خیلی درازه.
كما
-
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
خیلی غیر عادیه وجود روح و شبه انكار نشدنیست
w
-
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
روح قابل دیدن نیست ، الكی هر چیزی رو به هم ربط میدید باز اجنه یا... قابل بحثه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها