شاه‌ماهی در تور قطری‌ها؟

بخت بد بختیار در استقلال

روزهای نه‌چندان خوب رحمانی در استقلال. بختیار با سروصدای زیاد به این تیم آمد و تصور همه این بود که او می‌شود شاه ماهی خط میانی آبی‌ها، اما عملکرد ضعیف در یکی دو بازی او را روی نیمکت ذخیره‌ها دوخت و آن طور که از شواهد به نظر می‌رسد علی منصور حالا حالا‌ها تصمیم ندارد از این خرید گرانقیمتش در ترکیب ثابت استفاده کند.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۲

اما نکته‌ای که برای بختیار نگران‌کننده است و جایگاه او را تهدید می‌کند، درخشش فرشید اسماعیلی و حق دوست در ترکیب آبی‌هاست. ضمن این که روزبه چشمی هم بزودی آماده بازی کردن می‌شود و این اتفاق هم می‌تواند زنگ خطری باشد برای رحمانی. تمام اینها را باید بگذارید در کنار این که بختیار از بازیکنان گرانقیمت استقلال است و در شرایطی که وزارت ورزش روی کاهش قرارداد آبی‌ها حساس شده است شاید اتفاق تازه‌ای بیفتد. اتفاقی که به جدایی این بازیکن از استقلال منجر شود. براساس اخبار رسیده، فولادی‌ها دوباره درصددند بختیار را به تیمشان برگردانند. او که روزی کلید اصلی موفقیت‌های فولاد بود، اصلا بعید نیست در نیم‌فصل قید بازی در استقلال را بزند و راهی تیمی شود که بخشی از رشد فوتبالی‌اش را مدیون آن است. البته استقلال و بخصوص شخص علیرضا منصوریان این روزها درصدد تکذیب جدایی بازیکنان خود است، اما باید گفت بختیار شاید بیشترین زمانی که در این تیم بازی کند تا نیم‌فصل خواهد بود، مگر این که اتفاقات دیگری بیفتد و فوتبال دوباره روی خوشش را به این بازیکن نشان دهد.

همزمان با این موضوع برخی منابع خبری از پیشنهاد دوباشگاه قطری به بختیار رحمانی خبر می‌دهند و مدیر برنامه‌های این بازیکن در انتظار تصمیم باشگاه قطری برای خروج نام یک بازیکن آسیایی از فهرست این تیم عربی است.

گفته می‌شود مدیر برنامه‌های این بازیکن دو روز پیش به کشور قطر سفر کرد و مذاکرات با 2 تیم در مورد این بازیکن را آغاز کرد که‌هافبک شماره 7 استقلال بشدت مورد توجه یکی از این دو تیم قرار گرفته است.از سوی دیگر باشگاه ام‌صلال تیم سابق پژمان منتظری خواستار به خدمت گرفتن بختیار رحمانی شده اما تیم دیگری که خواستار بختیار رحمانی است، تیمی‌است که قبلا یک بازیکن کنونی شاغل در فوتبال ایران در این تیم بازی کرده است.

ظاهرا بختیار رحمانی در قراردادش با استقلال بندی را گنجانده که هر گاه پیشنهاد داشته باشد می‌تواند از جمع آبی‌پوشان جدا شود و البته بندهای مالی نیز در تصمیم‌گیری‌ هافبک کنونی استقلال نقش مؤثری دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها