من شیفته دین زیدان شدم

ماجرای جالب ازدواج زیدان و همسرش

وقتی ناراحتی رونالدو، سوژه رسانه‌های دنیا می‌شود

حاشیه‌های تعویض 7 CR

دقیقه 72 بازی رئال مادرید در خانه لاس‌پالماس بود که تابلوی تعویض بالا رفت و شماره 7 را نشان داد. (دیداری که بعد از تعویض رونالدو، از برتری 2 بر یک به سود رئال به تساوی 2-2 تغییر کرد) کریستیانو رونالدو اصلا باور نداشت زین‌الدین زیدان او را از زمین بیرون بکشد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۲

با دلخوری، ناراحتی و عصبانیت به تصمیم سرمربی مشهور خود تن داد و با اکراه دست‌های دراز شده زیدان را با اشاره کوچکی لمس کرد و روی نیمکت نشست. کنار نیمکت، بطری آب را بر زمین کوبید تا نشان دهد چه اندازه از این که می‌بیند کریم‌بنزما و گرت بیل درون زمین هستند، ناراحت است. ژست‌های خشمناک رونالدو روی نیمکت همان چیزی بود که رسانه‌ها تشنه‌اش بودند. بسرعت برق و باد، تعویض رونالدو سوژه اول تمام رسانه‌های مجازی دنیا شد. همه از این تعویض حرف زدند. آش آن قدر شور شد که مدیریت باشگاه رئال مادرید هم بلافاصله وارد عمل شد و گفت: تعویض رونالدو یک موضوع کاملا فنی بود و ما در آن دخالتی نمی‌کنیم. اگرچه این اولین تعویض رونالدو در این فصل نبود؛ اما ماجرای تعویض شنبه‌شب با تعویض ابتدای فصل، زمین تا آسمان فرق می‌کرد. 20 شهریور در چارچوب دیدارهای هفته سوم لالیگا زیدان از ابتدا رونالدو را به زمین فرستاد. این اولین بازی او در لالیگا بعد از مصدومیت رونالدو در فینال یورو 2016 بود. زیدان در دقیقه 66 رونالدو را بیرون کشید و او هم با رغبت بیرون آمد، چون هیچ کس نمی‌خواست فشاری به بهترین بازیکن رئال مادرید وارد شود و مصدومیت دوباره سراغ او بیاید. اما در بازی شنبه‌شب، او بشدت تشنه بازی کردن بود و زیدان به دلیل نمایش ضعیف او را بیرون کشید. گرچه زیدان مجبور شد در کنفرانس بعد از بازی بگوید رونالدو را برای بازی سه‌شنبه‌شب با دورتموند در هفته دوم لیگ قهرمانان بیرون کشیده است. این توجیه البته برای آنها که فوتبال روز دنیا را می‌شناسند فوق‌العاده خنده‌دار است، چون همه داستان را می‌دانند. زیدان از وقتی اختیار فنی رئال مادرید را در دست گرفت تا کنون در چند بازی رونالدو را بیرون نشانده است. جدا از دو بازی این فصل، در دیدار با والنسیا و همین طور دپورتیوو لاکرونیا در انتهای فصل قبل هم او حکم به تعویض رونالدو داد. اما به نظر می‌رسد این تعویض می‌تواند شکافی عمیق بین سرمربی و ستاره مشهور رئال ایجاد کند. رونالدو که اهالی فوتبال در دنیا او را با نام اختصاری 7 CRمی‌شناسند، در مجموع 238 بازی در لالیگا انجام داده که در 219 بازی به طور کامل بازی کرده و فقط در 19 بازی تعویض شده که در ده بازی دلیل موجهی به نام مصدومیت داشت؛ اما در 9 دیدار دیگر او با تصمیم نفر اول کادر فنی و به دلیل بازی ضعیف تعویض شد که بازی شنبه‌شب از جمله این استثناها بود.

مدیریت در تعویض رونالدو ورود نمی‌کند

امیلیو بوتراگوئنو، مدیر ارتباطات رئال در مورد تساوی شنبه‌شب مقابل لاس‌پالماس گذشته به خبرنگاران گفت: بازی تحت کنترل ما بود؛ اما به این دلیل که گل سوم را نزدیم بازی گره خورد و خطرناک شد. او درباره تعویض رونالدو گفت: هر بازیکنی دوست دارد به طور کامل بازی کند، ولی تصمیم با مربی تیم است. مدیریت رئال ترجیح می‌دهد وارد این تعویض و مسائل مربوط به محدوده فعالیت زیدان نشود.

مادر رونالدو: سرت را بالا بگیر پسرم

مادر کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید در توییتر خود به حمایت از فرزندش پرداخت و سعی کرد به او روحیه بدهد. پس از تساوی 2بر2 بازی شنبه‌شب رئال مادر رونالدو در توییتر به این اتفاق واکنش نشان داد. او عکسی از کریستیانو منتشر کرد و نوشت: هیچ‌وقت سرت را پایین نگه ندار.

زیدان: رونالدو را برای بازی با دورتموند می‌خواهم

زیدان در نشست خبری بعد از بازی با لاس‌پالماس گفت: سه‌شنبه یک بازی حساس مقابل دورتموند داریم و تصمیم گرفتم به رونالدو کمی استراحت بدهم. تعویض او هیچ دلیلی غیر از این نداشت. او خوب بازی می‌کرد، ولی تصمیم گرفتم امشب او را تعویض کنم فقط به خاطر در پیش بودن بازی سخت با دورتموند. این عقیده شما خبرنگاران است که رونالدو عصبانی بود. من چنین فکر نمی‌کنم. واضح است رونالدو دوست دارد درهمه بازی‌ها تا انتها حضور داشته باشد، ولی این وظیفه من است که از بازیکنانم حفاظت کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها