محمدرضا احمدی گزارشگر دربی معروفی که به برتری 4 بر 2 پرسپولیس انجامید در گفت‌وگو با سایت ورزش سه اعلام کرده پس از آن بازی تا دو روز از خانه بیرون نیامده است.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۳

احمدی گفت پس از آن بازی تا روز یکشنبه از خانه بیرون نیامدم، چون می‌دانستم اوضاع چطور است و ممکن است از سر خوشحالی یا ناراحتی حرف‌هایی زده شود. احمدی مسبب این اتفاق را هم فضای مجازی می‌داند که شرایط را برای او و همکارانش سخت کرده، چرا که گاهی انصاف آنجا رعایت نمی‌شود. او با بیان این‌که آرزوی گزارش دربی را از کودکی داشته در پاسخ به پرسشی درباره بهترین گزارش هایش‌ از مسابقه رفت ایران و کره در مقدماتی جام جهانی قبل یاد کرد که اینقدر درگیر بازی و وقایع آن بوده که وقتی مسابقه به انتها رسید متوجه شد که تمام بدنش خیس عرق شده است.

وقتی چشمان جواد خیابانی به اشک می‌نشیند

اتفاقات شب ماقبل آخر مسابقات پارالمپیک ریو در شبکه ورزش به جاری شدن چندباره اشک از چشمان جواد خیابانی منجر شد. یکی از سر شور و شوق پیروزی و دیگری به جهت غم و حسرت درگذشت ورزشکار ایرانی. او که به اتفاق دیگر همکاران ایرانی حاضر در استودیو ریو مشغول مرور و ارائه گزارش‌های منتخب این دوره پارالمپیک از شبکه ورزش بود، زمان پخش مجدد گزارش هایش از مسابقه غرورآفرین سیامند رحمان در وزنه‌برداری نتوانست جلوی خود را بگیرد و چشمانش اشکی شد. پس از آن و به فاصله چند ساعت، این‌بار در حین ارتباط زنده دیگر و در سوگ از دست رفتن بهمن گلبارنژاد، بغض و اشکش چنان توان تکلم را از او گرفت که از مجری حاضر در تهران خواست که ادامه صحبت را انجام دهد.

سر دوراهی سخت

حسام نواب‌صفوی با حضور در برنامه شیدایی اظهار کرد سریال معمای شاه و بازی در نقش شهید نواب‌صفوی را به قبولی در امتحان جرم‌شناسی دانشگاه ارجح دانسته است. به گزارش سایت بانی فیلم و به نقل از روابط عمومی برنامه شیدایی، او در این مصاحبه تلویزیونی به روزی اشاره کرد که میان حفظ دیالوگ سخت روز دادگاه شهید نواب‌صفوی و خواندن برای امتحان جرم‌شناسی مردد بود و نهایتا آنچه در تاریخ ماندگار خواهد شد را انتخاب کرد و نتیجه این شد که در امتحان جرم‌شناسی موفق نبوده و قبول نشود.

خلاقیت با استفاده از خواب‌آلودگی

ایفاگر نقش بائو در سریال پایتخت که صدایش در قالب مجموعه دیرین دیرین نیز خوش نشسته است، در برنامه کتاب باز نکته جالبی از شکل گیری یکی از شخصیت‌های این انیمیشن بیان کرد. محمد رضا علیمردانی با اشاره به شکل‌گیری آن از دل گفت‌وگو با دوستش عنوان کرد که دوستش به علت خستگی و خواب‌آلودگی جملات را به شکل نامفهوم و غیرواضح بیان می‌کرد و همان موضوع جرقه‌ای شد برای خلق شخصیتی که علی درخشی کارگردان دیرین دیرین نیز با آن موافقت کرد. او در ادامه در موضوع الگوهای شخصیتی از علاقه فراوانش به دقت در رفتار مردم کوچه و بازار گفت و این‌که بارها شده در خیابان افرادی را به خاطر شکل و شمایل ویژه رفتاری و بیانی تا مسیری دنبال کرده است.

پول حرف اول را می‌زند

صحبت‌های فرمان فتحعلیان در برنامه دوباره گوش کن ـ که از شبکه نسیم پخش می‌شود ـ و بیان گلایه‌های مختلف درباره شرایط فعلی موسیقی ایران نشان از دل پر او از فضای حاکم بر این حوزه داشت. او در پاسخ مجری برنامه درباره کم کار شدن خوانندگان پرکار و توانای دهه 70 گفت که با ورود افراد جدید جای کسی تنگ نمی‌شود، چرا که بالاخره هر خواننده مخاطب خاص خود را خواهد داشت، اما متاسفانه این روزها ادبیات پول حرف اول را می‌زند و ارجح بر هنر است. او در بخش دیگری از برنامه به این نکته اشاره کرد که مدت‌هاست کسی اثری شنیدنی به او معرفی نکرده و در ضمن از دستگاه‌هایی گفت که هر گونه ایراد آوایی را از صدای خواننده می‌گیرد و نتیجه این می‌شود که مردم دو صدای متفاوت از یک خواننده در اجرای کنسرت در مقایسه با پخش‌کننده‌های صوتی می‌شنوند. فتحعلیان با ابراز گلایه از فضای مجازی اعلام کرد؛ حلال نمی‌کند آن شخصی را که با فشردن یک دکمه آثار و آلبومی را که او برایشان زحمت بسیار کشیده ‌دانلود می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها