مجید قاری‌زاده، کارگردانی است که ملودرام‌هایش همچنان یادآور فیلم‌های دهه 60 است. او که پیش از این ساخت فیلم‌های پسران آجری، جوانی، شقایق، دخترم سحر و ... را در کارنامه کاری‌اش دارد این روزها با رفقای خوب بر پرده سینماها حضور دارد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۸

قاری‌زاده با ابراز نارضایتی از برخی همکاران در عرصه سینما به هنرآنلاین گفت: دلگیرم از این که من پنج پیشکسوت عرصه سینما (جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی و رضا رویگری) را کنار هم در این فیلم دور هم جمع و از آنها دعوت کردم در این کار حضور داشته باشند، اما برای گرفتن سالن سینما ی مناسب باید کلی دوندگی کنم!

این در حالی است که به من می‌گویند سالن مناسب نیست، چراکه فیلمم چهره ندارد! در صورتی که در برنامه‌های مختلف دائم از این افراد دعوت می‌شود حضور داشته باشند و این است که قلب آدم را به درد می‌آورد.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: برای اکران این فیلم به من بسیار سخت گذشت. چرا نباید سینمایی مانند سینما فرهنگ که بخشی از آن متعلق به فارابی است به ما توجه نکند و سالن در اختیار ما نگذارد؟ اگر این عزیزان را وقتی از دست می‌دهیم تا این اندازه ناراحت می‌شویم و گریبان می‌دریم، چرا تا زنده هستند قدرشان را نمی‌دانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها