بازی با سپاهان در غیاب 3 بازیکن کلیدی

برانکو: طارمی آماده نیست

بعد از بازی با تراکتورسازی و استقلال، پرسپولیس حالا باید خود را برای یک بازی سخت دیگر آماده کند. قرمزها چهارشنبه به مصاف سپاهان می‌روند؛ آن هم در شرایطی که سه بازیکن کلیدی خط هافبک را در اختیار ندارند.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۳

برانکو در حاشیه تمرین دیروز قرمزها گفت: پس از بازی با تراکتورسازی و استقلال این بازی سومین دربی مهم پرسپولیس در طول فصل است. کاملا مشخص است که بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت. بخصوص که مشکل زیادی خواهیم داشت. علاوه بر کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان هم مشکل دارند و معلوم نیست که وحید امیری کاملا آماده باشد. به هر حال می‌کوشیم تیم را آماده دیدار با سپاهان کنیم.

برانکو درباره شرایط طارمی و موقعیت‌های زیادی که این بازیکن از دست می‌دهد نیز گفت: مهدی طارمی دوران بدنسازی را با ما نگذرانده و بیشتر با تیم ملی تمرین کرده تا پرسپولیس. او هنوز آمادگی کامل خود را به دست نیاورده است.

تمرین اختصاصی رضاییان

در پایان تمرین دیروز پرسپولیس در حالی که همه چمن ورزشگاه را ترک کرده بودند و مسئول نگهداری چمن در حال آبیاری بود، رامین رضاییان از او خواست که کارش را متوقف کند تا او بتواند به صورت اختصاصی تمرین کند.در پایان تمرین دیروز پرسپولیس،‌ رامین رضاییان به صورت اختصاصی تمرین کرد. به نظر می‌رسد بعد از حواشی دربی، رضاییان کم‌کم دارد برای حضور در ترکیب اصلی قرمزها آماده می‌شود. بخصوص که در بازی با سپاهان سه بازیکن اصلی خط میانی پرسپولیس هم غایب هستند.

امیری پا به توپ شد

وحید امیری که در دیدار ایران مقابل چین از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت خفیفی شده بود، پس از گذراندن دوران نقاهت و البته از دست دادن دربی 83 ظهر دیروز همراه سایر بازیکنان در تمرین گروهی حاضر شد و تمرین کرد. او بعد از مصدومیت اولین‌بار بود که می‌توانست همراه سرخ‌پوشان با توپ کار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها