خسرو حیدری، وینگر راست استقلال مقابل ماشین‌سازی هم خوب بود. او امسال جزو اثرگذارترین بازیکنان منصوریان بوده است. حیدری در آستانه دربی می‌گوید، استقلال نیاز به حمایت دارد و امیدوار است هواداران به آنها فرصت بیشتری بدهند. پس از تساوی مقابل ماشین‌سازی، حیدری در گفت‌وگو با جام‌جم توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۴۴۳۹

خسرو بازی خوبی مقابل ماشین‌سازی انجام دادی. امسال هم به نظر شرایط خوبی داری.

خدا را شکر مثل سال‌های قبل انگیزه دارم و حتی بیشتر شده است. هواداران هم انصافا به من لطف دارند ولی مهم‌تر از هر چیز بردن تیم است. دوست دارم اگر هم موثر بازی می‌کنم، تیم برنده شود. متاسفانه تا الان نبرده‌ایم و شرمنده هواداران هستیم. استقلال امسال بد بازی نکرده و در واقع بدشانس بوده‌ایم.

یعنی در پنج مسابقه بدشانسی آورده‌اید؟

نه. در بازی ماشین‌سازی خیلی بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل نکردیم. یک وقتی هست تیم بد بازی می‌کند، در آن صورت خود ما هم ناراضی خواهیم بود ولی انصافا مقابل ماشین‌سازی تیم عملکرد خوبی داشت و ما فقط توپ آخر را گل نکردیم. در بازی صنعت نفت هم حق ما باخت نبود. در همان بازی استقلال خوزستان هم بد کار نکردیم و حتی بعد از گل مساوی که زدیم، برد می‌خواستیم و چند موقعیت عالی ساختیم. استقلال می‌توانست تا الان برنده باشد و همان‌طور که گفتم یک جاهایی واقعا بدشانسی آورده‌ایم.

هواداران استقلال هم ناراحت هستند. به آنها حق می‌دهید؟

قطعا حق می‌دهیم. هواداران حق دارند. برای آنها مهم نیست ما بدشانس هستیم، مهم این است که بتوانیم برنده بازی باشیم. هواداران را درک می‌کنیم. جایگاه استقلال واقعا اینجای جدول نیست. باید بکوشیم تا دل هواداران را شاد کنیم و بازی دربی دیگر وقتش است.

تصور می‌کنی بتوانید دربی را ببرید؟ به هر حال پرسپولیس هم حریف قدرتمندی است.

شرایط این بازی واقعا با بازی‌های دیگر فرق دارد. اصلا نمی‌شود پیش‌بینی کرد. ما انگیزه خیلی زیادی داریم. قبل از دربی نه ما بردیم و نه آنها. ولی به هر حال شرایط آنها در جدول خیلی بهتر از ماست. باید برای این‌که اختلاف خودمان را با تیم‌های بالای جدول کم کنیم، حتما امتیاز بگیریم. هواداران در روز دربی به استادیوم بیایند و از ما حمایت کنند. استقلال در این روزها بیشتر به حمایت نیاز دارد. انصافا ما تیم خوبی داریم و شرایطمان نسبت به گذشته هم بهتر است.

از چه نظر؟

از نظر بدنی. در این مدت کادر فنی از نظر بدنی خیلی روی ما فشار آورد و این مساله باعث شد تا از این نظر شرایط بهتری داشته باشیم. در تعطیلات توانستیم تا حدود زیادی ضعف‌ها را از بین ببریم. استقلال هنوز به زمان بیشتری نیاز دارد. اگر از استقلال حمایت شود و زمان داشته باشد، شک نکنید شرایط درست می‌شود. این استقلال می‌تواند در لیگ برتر اوج بگیرد.

خیلی‌ها می‌گویند تو اینقدر خوب بازی کرده‌ای که باید دوباره به تیم ملی دعوت شوی.

در این باره کادر فنی باید تصمیم بگیرد. برای هر بازیکنی افتخار است که بتواند پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. من هم دوست دارم دوباره برای تیم ملی بازی کنم ولی خودم تصمیم‌گیرنده نیستم. اگر دعوت شوم، برایم افتخار است و با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم و اگر هم دعوت نشوم، دعا می‌کنم که تیم ملی بتواند در دو بازی ازبکستان و کره جنوبی برنده شود.

تیموریان: هواداران آبی به من لطف دارند

آندرانیک تیموریان بدون شک یکی از بهترین بازیکنان ماشین‌سازی در مصاف با استقلال بود. او که باوجود همراهی تیم ملی در دو بازی مقابل قطر و چین، در بازی با استقلال هم سرحال و آماده نشان داد، در پایان این بازی گفت: ابتدا به هواداران خوب استقلال خسته‌نباشید می‌گویم که به ورزشگاه آمدند و تیم خودشان را حمایت کردند. از هواداران ماشین‌سازی هم ممنون هستم که مسافتی را پیمودند و به اینجا آمدند تا بازی را ببینند. ما نیمه اول خوب نبودیم و استقلال بازی بهتری را نسبت به ما انجام داد اما نیمه دوم شرایط تغییر کرد و توانستیم بعد از گل وضعیت بهتری داشته باشیم. حتی یک شوت هم پیام صادقیان زد که به تیر دروازه برخورد کرد. او در ادامه افزود: ماشین‌سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر آمده و افتخار آذربایجان محسوب می‌شود. ما در تیم‌مان جوانانی داریم که در ادامه فصل با کسب تجربه شرایط‌شان خیلی بهتر از این خواهد شد. آندو در ادامه درباره این که هواداران استقلال او را تشویق کرده‌اند، گفت: هواداران به من لطف داشتند. من از آنها تشکر می‌کنم که آندرانیک تیموریان را تشویق کردند.

تیموریان در پاسخ به پرسشی درباره شهرآورد هم گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها