مربی فصل گذشته استقلال گفت: بازیکنانی که امسال جذب تیم شدند باید طوری بازی کنند که به نوعی جواب حمایت‌های منصوریان از آنها را بدهند.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۲
نوازی:استقلال دو بر یک پرسپولیس را می‌برد

به گزارش جام جم ورزشی محمد نوازی در گفت‌وگو با فارس ، در خصوص دیدگاهش از شرایط فعلی استقلال بعد از گذشت 5 هفته از لیگ برتر و در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: من به بازی‌هایی که استقلال انجام داده کاری ندارم ولی مطمئن هستم این مسابقه ربطی به ضعیف و قوی بودن تیم‌ها ندارد. هر کس بتواند به اصطلاح خودمان بازیکن دربی باشد می‌تواند تیمش را نجات دهد.

وی با اشاره به شکست سال گذشته استقلال در مقابل پرسپولیس گفت: سال قبل یکسری از بازیکنان تیم ما ترسیدند و همین ترس منجر به باخت سنگین ما به پرسپولیس شد که اتفاقا باخت تلخی بود.ما همه چیز تیممان خوب بود فقط ترس چند نفر از بازیکنان باعث آن شکست شد.

مربی فصل گذشته استقلال در خصوص دربی 83 گفت: این بازی هم مثل همیشه حساس خواهد بود و من به عنوان یک استقلالی قلبا دوست دارم تیمم برنده مسابقه باشد چون واقعا وقتی می‌بینم که مردم در خیابان جلوی ما را می‌گیرند و در مورد استقلال سوال می‌پرسند دوست دارم سرم جلوی آنها بلند باشد و جواب خوبی برای آنها داشته باشم.

نوازی در پاسخ به این سوال که توصیه اش به بازیکنان استقلال برای دربی 83 چیست گفت: اولین نکته‌ای که به آنها می‌گویم این است که با آرامش بازی کنند و بازیکنان جدید استقلال خودشان را به منصوریان و هواداران نشان بدهند. این بازیکنان باید طوری بازی کنند که جواب حمایت منصوریان را بدهند. پیراهن استقلال ارزش دارد و به نظرم اگر بازیکنان آرامش داشته باشند و از هیاهو و سروصدای دربی نترسند مطمئنا استقلال می‌تواند نتیجه بگیرد. اگر قرار باشد بازیکنی در ترکیب به فکر این باشد که خودش را در دل تماشاگر جا کند مطمئن باشید آفت تیم خواهد شد.

مربی فصل گذشته استقلال با تاکید بر اینکه تاکنون نزدیک به 10 دربی برای استقلال بازی کرده است در خصوص اینکه نتیجه را چگونه پیش‌بینی می‌کند گفت: متعصبانه بخواهم حرف بزنم استقلال یا یک بر صفر بازی را می‌برد و یا دو بر یک. ما تمام زندگی‌مان را در این باشگاه گذاشتیم و باید طوری صحبت کنیم و حرف بزنیم که دلمان می‌گوید.

نوازی در پایان در خصوص اینکه چه مهره‌هایی می‌تواند برای استقلال در بازی روز جمعه تاثیرگذار باشند گفت: به نظر من اگر امید ابراهیمی، جابر انصاری و کاوه رضایی قابلیت های خود را به نمایش بگذارند پرسپولیس روز سختی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
۰
۰
شتر در خواب...................
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها