مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» از دوشنبه 22 شهریور به تهیه‌کنندگی علیرضا نادری مراحل تصویربرداری و ضبط خود را در دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۴۴۳۷۹

به گزارش روابط عمومی سیما، محمد فنایی عضو کمیته داوران فوتبال ایران و کارشناس ورزشی مسابقه «آب و آتش» درباره ویژگی‌های این مسابقه و روند تولید آن گفت: به دلیل برگزاری بخش اعظم مراحل مسابقه در دریاچه، دانستن شنا و استقامت بدنی شرط اصلی حضور در این مسابقه است.

به همین دلیل پس از دریافت گواهی مربوط به تائیدیه شنا، تست پزشکی عمومی از شرکت‌کنندگان گرفته ‌شده ‌است.

وی افزود: پیش از انجام تست پزشکی عمومی، طی مصاحبه‌ای با شرکت‌کنندگان، مراحل مسابقه برای آنها تشریح شد تا در صورت داشتن استقامت بدنی در این رقابت حضور داشته ‌باشند و پس از آن با انجام معاینات پزشکی عمومی و اطمینان از سلامت شرکت‌کنندگان، آنها برای شرکت در مسابقه آماده شدند.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به فضای شاد و پرهیجان مسابقه بیان کرد: هر چند سرگرم‌‌سازی مهم‌ترین هدف این مسابقه است، اما برای پشت‌سر گذاشتن مراحل مختلف مسابقه که در فضای آبی انجام می‌شود، نیاز به سرعت عمل، قدرت بدنی و هوشیاری شرکت‌کنندگان داریم و اگر فردی با آمادگی جسمانی مناسب حضور داشته باشد، می‌تواند مراحل را با موفقیت طی کند.

فنایی استقبال مخاطبان شبکه نسیم از این مسابقه را بسیار خوب دانست و گفت: تاکنون برای ضبط سری اول مسابقه از 380 نفر تست سلامت و آمادگی جسمانی گرفته‌ایم و با توصیه‌هایی که برای آمادگی بیشتر آنها شده، امیدواریم در زمان ضبط مسابقه شاهد رقابت و هیجان بیشتری میان مسابقه‌‌دهندگان باشیم.

ناظر داوری مسابقات لیگ برتر ایران با اظهار امیدواری بر حضور ورزشکاران، ستاره‌ها و چهره‌های شناخته شده هنری در این مسابقه اظهار کرد: این مسابقه برای اولین بار با این ترکیب و وسعت برگزار می‌شود و حضور ورزشکاران و ستاره‌های تلویزیونی به عنوان شرکت‌کننده می‌تواند به فضای پرهیجان و رقابتی این مسابقه نیز بیفزاید.

در این مسابقه که در شبکه نسیم تولید و پخش می‌شود، چهار گروه چهار نفره باید مراحل مسابقه را که روی سازه‌هایی روی آب تعبیه شده، طی کنند. تیمی که این مراحل را در کمترین زمان ممکن طی کرده‌ باشد، تیم برنده است و در آخر از میان برندگان تیم‌هایی که زمان کمتری دارند، مرحله نهایی مسابقه برگزار خواهد شد.

مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» همزمان با ایام خجسته اعیاد قربان تا غدیر از 27 شهریور با هدف ایجاد فضای شاد و رقابتی میان شرکت‌کنندگان و خانواده‌ها از شبکه نسیم پخش خواهد شد و مبنای آن سرعت عمل، قدرت بدنی و توانایی‌ ارتباط برقرار کردن میان شرکت‌کنندگان هر گروه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها