نخستین واکنش ساعی به نتایج المپیک:

مدیریت تکواندوی ایران ضعیف است

در چند روز گذشته به دنبال انتقاداتی که از فدراسیون تکواندو شد برخی رسانه‌ها از سکوت سنگین هادی ساعی در قبال اتفاقات تکواندو در المپیک نوشتند و این سکوت را علامت سوال بزرگی برای قهرمان سابق تکواندو در المپیک دانستند. هادی ساعی اما روز گذشته سکوتش را شکست و فدراسیون تکواندو را زیر سوال برد. وی در نخستین واکنش خود به نتایج تیم ملی گفت نمی‌خواهد در خصوص نتایج ضعیف تکواندو در المپیک کارشناسی کند زیرا فدراسیون وصله غرض‌ورزی شخصی به او می‌چسباند.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۷

ساعی ادامه داد: من دلم به حال تکواندو می‌سوزد که به این روز افتاده است. تاکنون هم صحبتی نکرده‌ام. بعد از شکست تکواندوکاران کارشناسان زیادی صحبت کردند که فدراسیون دلیل صحبت‌های آنها را غرض‌ورزی شخصی می‌داند. من نمی‌خواهم این وصله‌ها به من بخورد و کارشناسی نمی‌کنم. صحبت‌ می‌کنیم می‌گویند غرض‌ورزی است، صحبت هم نمی‌کنیم فکر می‌کنند کارشان درست است. من نمی‌دانم با چه رویی کارشناسی جامعه تکواندو را غرض‌ورزی شخصی می‌دانند. ببینید شما خودتان چه کردید که کل جامعه تکواندو به قول شما غرض‌ورزی دارند. مشکل را در خودتان جستجو کنید نه در جامعه تکواندو.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک گفت: رفتارهای فدراسیون زشت است و هر چه جامعه تکواندو می‌گوید را به مسائل شخصی مربوط می‌دانند. اگر همه‌ جامعه تکواندو با شما مشکل دارد چرا مدیریت فدراسیون را کنار نمی‌گذارید؟ فدراسیون که صندلی خود را بر پایه مدال‌های قهرمانان استوار کرده‌ است اینک حرف هیچکس را قبول ندارند. نتیجه تکواندو در المپیک به حدی ضعیف بود که نیازی به صحبت کارشناسان نیست. مردم خودشان همه چیز را دیدند. هر کسی من را در خیابان می‌بیند می‌پرسد چرا در المپیک نتیجه نگرفتیم. می‌ترسم با این شرایط در المپیک 2020 سهمیه هم نگیریم!

ساعی درباره مدیریت فدراسیون هم گفت: مدیریت فدراسیون اگر قوی بود باید در بحران، مدیریت درستی می‌کرد و در المپیک نتیجه می‌گرفتیم. حرف‌های زیادی دارم که اکنون زمان گفتن آنها نیست. صبر کردیم و اینک نتیجه مدیریت ضعیف تکواندو را دیدیم. زمانی می‌رسد که خیلی صحبت‌ها را مطرح خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها