در تابستان علاوه بر اینکه توان و انرژی انسان تحلیل می رود، در اثر تعریق زیاد، آب بدن هم کاهش می یابد. نوشیدن آب شاید راه چاره باشد اما انسان تا اندازه ای می تواند آب فراوان بنوشد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۵
فصل تابستان است و میوه های رنگارنگش +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، عدم عادت به نوشیدن آب زیاد از یک طرف و کافی نبودن آب برای جبران انرژی از دست رفته بدن از طرف دیگر، باعث می شود آدمی مغلوب گرمای خورشید بشود.

پس باید جایگزین مناسبی را انتخاب کنیم که هم آب بدن را تأمین کند و هم بتواند ویتامین هایی که کم بودشان باعث تحلیل توان و انرژی می شود را به بدن برگرداند.

اما فصل تابستان با فصل های دیگر تمایزاتی نیز دارد که یکی از آنها وجود میوه های متنوع و رنگارنگ است که رونق قابل توجهی به بازار میوه فروشان می دهد.

ترکیبی از رنگ، شور و نشاط، اکثر میوه های تابستانی با تمام تنوعی که در رنگ و طعم دارند، از بهترین جایگزین ها برای رفع تشنگی هستند زیرا هم آب بیشتری نسبت به میوه های فصل های دیگر دارند و هم سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی هستند.

هر کدام از این میوه ها خواص مختلفی دارند و از آنجا که ذکر نام و خواص همه آنها از حوصله این مقاله خارج است، در ادامه به تصاویری از میوه های معروف و پرطرف دار در بازار میوه فروشان بسنده می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها