مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری و بادی برای تهران از رگبار و بارش‌های پراکنده در استان‌های شمالی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۹۸
رگبار و بارش‌های پراکنده در استان‌های شمالی

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی در روز شنبه بارش پراکنده در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی داریم همچنین در روز یکشنبه تنها بارش‌های پراکنده در استان های گیلان و اردبیل پیش بینی می شود. البته با عبور جبهه سرد شمالی از شرق دریای خزر و شمال شرق کشور از بعدازظهر روز جمعه از میزان ناپایداری به صورت رگبار و رعدوبرق شدید و وزش باد کاسته می شود و انتظار بارش ملایم و کاهش دید به سبب وجود مه در استان های شمالی کشور داریم.

وی بیان کرد: در ارتفاعات زاگرس مرکزی، جنوبی و برخی مناطق مرکزی کشور در ساعات بعداز ظهر روز جمعه رگبار پراکنده باران انتظار می رود. این شرایط در بعداز ظهر روز شنبه و یکشنبه ضمن تکرار در مناطق جنوبی تر شامل زاگرس جنوبی و برخی مناطق استان هرمزگان رخ می دهد.

وظیفه در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران در روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد و حداکثر دمای 34 و 35 و حداقل دمای26 و 27 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها