
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، کتاب «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» با تدوین احسان بابایی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.
در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه های رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ـ که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می گردد ـ در زمینه بایسته های تبلیغ ارائه شود.
سرفصل های مهم توصیه های ایشان خطاب به مبلغین دینی عبارت است از: اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته های تبلیغ، محیط های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسئولیت مبلغین در خرافه زدایی و بدعتزدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت بایسته های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.
این کتاب در هفت فصل تدوین شده است: «اهمیت و جایگاه تبلیغ»، «شرایط کلی مبلغ»، «بایسته های تبلیغ»، «محیط های تبلیغی»، «خرافه زدایی و بدعت ستیزی»، «وحدت اسلامی»، «تبلیغ و نظام اسلامی».
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با گردآورنده کتاب «قصه جریحهدار شد» مطرح شد
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با جام جم آنلاین؛
گفتوگو با محمد خیراندیش در حاشیه اختتامیه جشنواره بینالمللی فیلم ۱۰۰
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از تولید یک برنامه نخبگانی میگوید