کنسرت ها در همه شهرهای خراسان به جز مشهد برگزار می شود

وزیر ارشاد: در مشهد کنسرت برگزار نمی شود

علی جنتی روز سه شنبه در حاشیه چهارمین جشن ایثاردر جمع خبرنگاران باز هم درباره موضوع لغو کنسرت ها در استان خراسان رضوی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۳۹
وزیر ارشاد: در  مشهد کنسرت برگزار نمی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قانونی خواندن برگزاری کنسرت ها در سراسر کشورها گفت ، با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع) ، اجرای کنسرت ها در این شهر مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با اینکه این کنسرت ها مشکل خاصی نداشت اما از ادامه اجرای آنها در این صرف نظر کردیم.
جنتی تصریح کرد با این حال کنسرت ها در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از جمله سبزوار ، نیشابور ، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهد شد و به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود که از اجرای آنها جلوگیری شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد با تمام توان به خواسته مردم برای اجرای کنسرت ها در شهرهای سراسر کشور احترام گذاشته و برای تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ایرانی
-
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
آقای جنتی كار حضرتعالی درست است خداوند در پناه خودش این دولت را نگهدارد
حسین
-
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
امام جمعه مشهد به جای اینكارا برسه به ادمای فقیر درمشهد نه جلوی كنسرتو بگیره
روح الله
-
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اقای وزیر ارشاد خواهشا یك جوری موضع نگیرید و با یك لحن مرموزی صحبت نكنید كه ملت فكر كنند كه شما ناجی اونها هستید/ با اجرای كنسرت توی مشهد مخالفت كردند نه توی سراسر كشور كه همه رو به هم ربط میدید.خدا اعمال همه را خواهد دید
قاسم
-
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
فقط مشهد مونده بود كه ....
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
محمد ،ای گفتی
روح الله
-
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اقای وزیر دست از سر مشهد بردار ما رو وارد بازیهای پیچیده نكن /فكری به حال زنان فراری به جم بكنید نه اینكه .....
از مشهد
-
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
الحمدلله حالا كه موفق به حل این مشكل پیچیده شدید تا انتخابات ریاست جمهوری فرصت دارید صاحبان حقوق های نجومی رو اخراج و مجازات كنید و گرنه

نیازمندی ها