فدراسیون وزنه برداری مکزیک ورزشکارش را بدون لباس به مسابقات المپیک ریو فرستاد.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۵
وزنه بردار مکزیکی بدون لباس ماند+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، "بردنی روکه" وزنه بردار مکزیکی با کسب جایگاه پنجم در مسابقات 69 کیلوگرم وزنه برداری مردان با المپیک ریودوژانیرو خداحافظی کرد.

وزنه بردار مکزیکی با نارضایتی این رقابت ها را ترک کرد چون باید با یک لباس مسابقه می داد. لباسی که با بخشی از آن با تکه های پلاستیک پوشش داده شده بود. وزنه بردار مکزیکی در این باره در شبکه های اجتماعی گفت: ناراحت و خجالت زده هستم. هرگز فکر نمی کردم نخستین حضورم در المپیک به این شکل پیش برود. فرصت مدال گیری را از دست دادم چون باید خجالت زده به رقابت خود ادامه می دادم. تکه های چسبانده شده واقعا آزار دهنده بودند.

روکه در ادامه افزود: لباس هایم در سایز من نبود. مسئولیت لباس ها با من نیست. لباس برای شرکت در مسابقات لازم است. سایز لباس xl بود این در حالی است که برای رقابت در وزنه برداری هرچقدر لباس جذب تر باشد بهتر می توان مسابقه داد. فدراسیون وزنه برداری کشورم باید از ابتدا این موضوع را پیگیری می کرد. آن ها دو روز پیش از بازی ها لباس را به من دادند و فرصتی برای تغییرش وجود نداشت.
روکه باوجود اینکه بدون لباس مانده بود باید با لباسی که خودش داشت رقابت می کرد. او مجبور شد تبلیغات روی لباس خود را بپوشاند چون کمیته بین المللی المپیک اجازه پوشیدن چنین لباسی را نمی داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها