فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه وزیر دفاع آمریکا عنوان کرده‌ که ما و متحدین منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای باید قدرتی را ایجاد کنیم که در برابر ایران بازدارنده باشد، گفت: سال‌ها می‌توان درباره بازداشت تنفگداران آمریکایی اطلاعات منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۶
سال‌ها می‌توان درباره بازداشت تنفگداران آمریکایی اطلاعات منتشر کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، دریادار علی فدوی در یادواره شهدای شرق اصفهان که در گلستان شهدای شهر اژیه برگزار شد، با اشاره به گزارش‌های منتشر شده پس از بازجویی از 10 نفر تفنگدار آمریکایی توسط رسانه‌ها افزود: آمریکایی‌ها خطاب به نیروی دریایی خود مطرح کردند که شما سابقه آمریکا را از بین بردید، البته این گزارش ناقص است و سال‌های طولانی می‌توان درباره بازداشت تنفگداران آمریکایی اطلاعات منتشر کرد.

وی با اشاره به تشریح مبانی انقلاب اسلامی توسط امام راحل تصریح کرد: جای تعجب است که برخی که در جایگاه‌های مهمی قرار دارند و باید مبانی انقلاب اسلامی را قبول داشته باشند، اینگونه نیستند، علیه آمریکا بودن از مبانی انقلاب اسلامی است، نخستین تعهدی که برخی باید داشته باشند این است که براساس مبانی انقلاب اسلامی عمل کنند در حالی که برخی خلاف مبانی انقلاب اسلامی و مبانی حضرت امام (ره) حرف زده و عمل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه خوی استکباری به آمریکا اجازه نمی‌دهد در برابر قدرت‌ها تمکین کند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در مقابل قدرت انقلاب اسلامی تمکین می‌کنند چراکه قدرت انقلاب را درک کرده‌اند و اعتقاد دارند که توان انقلاب از آنان بیشتر است و این موضوع را ما هر روز در دریا مشاهده می‌کنیم.

دریادار فدوی با بیان اینکه سخت ترین وجه ایستادگی در بعد نظامی است، تصریح کرد: بدون شک می‌توان در بقیه ابعاد در مقابل اقدامات شیطان بزرگ و حامیان ایستاد، امروز برخی نمی‌خواهند از مبانی‌‌ای که آمریکا در قبل از انقلاب پهن کرده، فاصله بگیرند، بدون شک با این مبانی نمی‌توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما در بعد نظامی توانمند هستیم، در سایر حوزه‌ها هم می‌توانیم موفق باشیم، همه دنیا اذعان دارند که ملت ایران، بسیار باهوش هستند بنابراین مردم می‌توانند در هر صحنه‌ای موفق باشند اما ما شاهد هستیم که برخی می‌گویند که برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور باید با دنیا تعامل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها