جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش:

آمریکا با هواپیماهای اف ۱۸ می‌خواست ملوانانش را آزاد کند

۶ نظامی دیگر نیروی دریایی آمریکا که در بازداشت ۱۰ ملوان آمریکایی در حادثه جزیره «فارسی» مقصر شناخته شدند، مورد محماکمه نظامی ارتش آمریکا قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۱۱۱۰
محاکمه 6 نظامی دیگر در ماجرای بازداشت ملوانان آمریکایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، چهار افسر دیگر به همراه دو سرباز ارتش آمریکا که در بازداشت ۱۰ ملوان آمریکایی در حادثه جزیره فارسی مقصر شناخته شدند، مورد محماکمه نظامی قرار گرفتند.

پایگاه اینترنتی «نِیوی تایمز» در این باره اعلام کرد: چهار افسر به همراه دو سرباز ارتش آمریکا که در جریان ورود به آب های ایران در ژانویه سال جاری میلادی توسط ایران بازداشت شده بودند، به اتهام سرپیچی از مافوق و قصور در انجام وظایف محوله محاکمه نظامی شدند.

یکی از مقامات مسئول در ارتش آمریکا که خواست نامش فاش نشود ضمن اطلاع به این پایگاه اینترنتی از احتمال ادامه بررسی های بیشتر ارتش در این باره خبر داد.

گفتنی است، در روز سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ مصادف با ۱۳ ژانویه ۲۰۱۶، دو فروند قایق جنگی آمریکایی حامل ۱۰ ملوان آمریکایی توسط نیروهای یگان دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محدوده آب‌های سرزمینی ایران در دریای سرزمینی جزیره فارسی واقع در خلیج فارس به دلیل ورود غیرقانونی به آب‌های ایران دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها