کاسپر اشمایکل قرارداد جدیدی را با تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس امضا کرد. گلر تیم لسترسیتی قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید کرد. او برای این منظور قرارداد جدیدی را به مدت پنج سال (تا 2021) امضا کرد. گلر 29 ساله که فرزند پیتر اشمایکل، گلر معروف اسبق دانمارک و منچستریونایتد است، گفت: تصمیم بسیار ساده‌ای بود. عاملی بود تا بعد از بازگشت به تیم، شور و انگیزه مجدد خود را نسبت به تیم و افتخارآفرینی مجدد نشان دهم. با این کار خواستم نشان دهم کاملا مطیع تیم بوده و دنبال حفظ جایگاه خودم هستم. او از سال 2011 بیش از 200 بازی برای لستری‌ها انجام داده است.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۱

ایسکو: بدون اجازه زیدان نمی‌روم

ایسکو، ستاره جوان رئال مادرید گفت: هواداران نگران چیزی نباشند. من بدون اجازه زیدان با میلان مذاکره نمی‌کنم. بعد از ملحق شدن خسه به پاری‌سن‌ژرمن اکنون خبر احتمال جدایی ایسکو از رئال مادرید باعث نگرانی هواداران رئال‌مادرید شده اما این ستاره جوان در این رابطه به آس اسپانیا گفته است: هواداران نباید نگران باشند. من بدون اجازه زیدان با میلان مذاکره نمی‌کنم، البته بازیکنی که بیشتر یک فصل را نیمکت‌نشین بوده است، حقش محفوظ است که پیشنهادات خود را بررسی کند. اما با این حال رئال‌مادرید خانه من است.

کونته: تری قدر این پیراهن را می‌داند

آنتونیو کونته، سرمربی جدید چلسی به تمجید ویژه از مدافع باتجربه تیمش پرداخت و گفت: تری همیشه برای چلسی بازی کرده و به‌نظرم او با تاریخچه این باشگاه عجین شده است. این برای من خیلی مهم است که جان می‌تواند توضیح دهد بازی برای باشگاه چلسی، پوشیدن پیراهن این تیم با این نشان (لوگو) چه معنا و مفهومی دارد. این موضوع خیلی مهم است. با او صحبت کرده‌ام و خیلی مهم است که رابطه‌ای اینچنینی با هم در آینده داشته باشیم، چون او کاپیتان تیم ماست. او حاضر است در کنار تیم بماند و حتی روزها از همسر و فرزندانش دور باشد.

رومنیگه: شواینی را به بایرن برنمی‌گردانیم

مرد شماره یک بایرن مونیخ از وضعیت کاپیتان تیم ملی آلمان در منچستریونایتد ابراز تأسف کرد، اما گفت حاضر نیست او را به آلیانتس‌آره‌نا برگرداند. کارل هاینتس رومنیگه از رویکردی که ژوزه مورینیو در مورد باستین شواین‌اشتایگر در پیش گرفته است، ابراز ناراحتی کرد: مایلم به شما یادآوری کنم یک سال پیش باستین شواین‌اشتایگر به‌طور خاص از من خواست شرایطی فراهم کنم تا او بتواند بازی در منچستریونایتد را تجربه کند. من بابت اتفاقاتی که برای او افتاده، متأسفم اما ما هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن باستین به بایرن مونیخ نداریم.

مورینیو: ترسی از توقعات بالا ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد تاکید کرد که می‌داند انتظارات از او و تیمش در اولین فصل حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ بالا‌ست. بعد از دو فصل ناکامی در لیگ برتر، حالا سرمربی سابق چلسی روی نیمکت داغ منچستر یونایتد تکیه زده و می‌داند چالش بزرگی پیش روی او قرار دارد. مورینیو در این خصوص گفت: وقتی روی نیمکت تیمی می‌نشینم، از انتظارات بالای هواداران ترسی ندارم و می‌دانم کارنامه‌ام باعث بالا رفتن توقعات شده است. خودم به این موضوع علاقه دارم و امیدوارم بازیکنانم نیز چنین حسی داشته باشند. البته باید بگویم بعضی مواقع در طول دوران فعالیتم، انتظارات غیر‌واقعی از تیم من توسط رسانه‌ها به وجود آمده است. می‌دانم که توقع قهرمانی در لیگ برتر از منچستر وجود دارد و گرچه این هدف کمی دشوار است، اما من به آن فکر می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها