عضو فراکسیون ولایت در گفت و گو با جام جم آنلاین:

ظرفیت مجلس 3 فراکسیون نیست / تشکیل فراکسیون های متعدد بدون کارآیی سودی ندارد

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: کارکرد فراکسیون این است که باید اکثریت مجلس را داشته باشد تا بتواند در تصمیم گذاری ها تاثیر گذار باشد،در صورتی که فراکسیون های مختلف تشکیل شود و اکثریت نداشته باشد چه سودی دارد؟
کد خبر: ۹۲۹۱۳۶
ظرفیت مجلس 3 فراکسیون نیست / تشکیل فراکسیون های متعدد بدون کارآیی سودی ندارد

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: در جریان انگیزه تشکیل چنین فراکسیونی نیستم اما معتقدم ظرفیت مجلس 3 فراکسیونی نیست.

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون باید کارکرد داشته باشد، تصریح کرد: کارکرد فراکسیون این است که باید اکثریت مجلس را داشته باشد تا بتواند در تصمیم گذاری ها تاثیر گذار باشد،در صورتی که فراکسیون های مختلف تشکیل شود و اکثریت نداشته باشد چه سودی دارد؟

عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم در ادامه زمان برگزاری مجمع عمومی این فراکسیون را طی روزهای آینده عنوان کرد و در مورد برخی انتقادات مبنی بر تعویق در زمان برگزاری این مجمع و لزوم تشکیل جلسات فراکسیون در جهت تاثیر گذاری بیشتر بر تصمیم گیری ها اظهار داشت: هر فراکسیونی در مجلس تا زمانی که انسجام تشکبلاتی نداشته باشد کارآمدی نخواهد داشت.

نماینده مردم ورامین در مجلس ادامه داد: طبق برنامه‌‌ریزی ها مجمع عمومی فراکسیون ولایت در محل ساختمان مشروطه مجلس برگزار می‌شود و در این جلسه که با حضور تمامی نمایندگان عضو در این فراکسیون برگزار می‌شود، اعضای هیئت رئیسه دائم فراکسیون نیز انتخاب می‌شوند..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها