فریدون آسرایی از حاشیه سازی رسانه ها درباره بیماری اش گفت

هیچ جراحی نداشته ام/ پزشک گفت در مرحله ابتلا به سرطان حنجره هستی

«فریدون آسرایی سرطان حنجره گرفت»، «خواننده گل هیاهو سه ساعت زیر عمل جراحی»، « فریدون آسرایی صدایش را از دست داد» و ... اینها تیتر بسیاری از رسانه ها در چند روز گذشته بود. چند روزی که برای این خواننده به سختی گذشت تا او در برنامه صبحگاهی تلویزیون بسیاری از این تیترها را شایعه بخواند.
کد خبر: ۹۲۷۴۶۲
هیچ جراحی نداشته ام/ پزشک گفت در مرحله ابتلا به سرطان حنجره هستی

ماجرا از انتشار خبری از خبرگزاری هنرآنلاین آغاز شد. جایی که فریدون آسرایی در گفتگو با این سایت از وضعیت بد حنجره اش گفته بود و در بخشی از این گفتگو به توصیه پزشکان درباره این وضعیت اشاره کرده بود. در بخشی از این خبر که همچنان روی خروجی این سایت قرار دارد آمده است: «فریدون آسرایی هفته پیش زیر تیغ جراحی رفت و حنجره خود را به دست پزشکان سپرد.» این در حالی است که فریدون آسرایی در برنامه حالا خورشید به صراحت اعلام کرد که هیچ عمل جراحی انجام نداده است و به شدت از شایعه سازی آن هم توسط رسانه های رسمی گلایه کرد.

او در این برنامه به سابقه بیماری اش اشاره کرد و گفت: مشکل اساسی من مشکل معده بود که سالهاست درگیر آن هستم.» او درباره وضعیت حنجره اش هم همان هایی را گفت که دیروز در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گفته بود :«بعد از اجرای اردی بهشت حنجره ام اذیت شد.پزشک به من گفت در مرحله ابتلا به سرطان حنجره هستی.
دو هفته دارو مصرف کردم و الان شرایط بهتری دارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها