بشار اسد در مصاحبه با آسوشیتدپرس:

دستان حاکمان غرب به خون ملت سوریه آغشته است

بشار اسد تاکید کرد: سوریه امروز در آستانه مرحله‌ای گسترده از تاریخ است که مستلزم بیداری، آمادگی و تلاش مضاعف ما با تمام اراده و اصرار تا دستیابی به پیروزی است.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۱
ارتش سوریه در مواجهه با تروریسم قوی‌ترین است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس‌ جمهور سوریه در گفت‌وگو با مجله «ارتش ملت» به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس ارتش سوریه خطاب به ارتش سوریه گفت: از بیش از پنج سال گذشته تا امروز شما در مقابل بدترین هجمه تروریستی در طول تاریخ کشور و در مواجهه با طرح‌های استکباری و سلطه‌جویانه قدیمی و جدیدی هستید که همه مقابل عزت، بازدارندگی، وحدت و پایداری ما ساقط شده‌اند.

وی افزود: سراسر جهان شاهد صلابت و قدرت شما در دفاع از سرزمین‌تان است و شما به دشمن قبل از دوست ثابت کردید که شما نیروهای سازمانی ریشه‌دار و با پیشینه‌ای پر افتخار هستید.

رئیس‌ جمهور سوریه باز هم خطاب به نیروهای مسلح کشورش تصریح کرد: شما با شرف مبارزه کردید و می‌کنید، سختی‌ها را تحمل کردید و با مشکلات جنگدید و پایدار ماندید و می‌مانید. شما همانطور که ما با شما وعده کردیم نسبت به سرزمین خود و مردم کشورتان وفادار ماندید و هر روز اعتماد مردم به شما بیشتر می‌شود و بیشتر از شما در مقابل دشمنان انسانیت، تمدن و تاریخ حمایت می‌کنند.

اسد تاکید کرد که ارتش سوریه در مقابله با تروریسم و نابودی آن قوی‌ترین بوده و ستون حمایتی برای امنیت و ثبات سوریه، منطقه و دژی برای کشور و حمایت از حاکمیت آن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها