آریا نسیمی‌شاد که پس از اعلام نامش توسط فدراسیون جهانی شنا در استخر 9 دی مجموعه ورزشی شیرودی تهران زیرنظر خشایار حضرتی شنا می‌کرد، پس از چند جلسه تمرین به تشخیص کادر فنی به مشهد رفت تا ضمن پیگیری تمرینات مهیای سفر به ریو شود. آریا همراه با کاروان ورزشی ایران رأس ساعت 5 چهارشنبه تهران را به مقصد ریو ترک می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۲۳۵

رستمی: رکورد دنیا را در تمرین زده‌ام

کیانوش رستمی وزنه‌بردار المپیکی در پاسخ به این پرسش که المپیک ریو را چطور می‌بینی و‌ فکر می‌کنی بتوانی نتیجه‌ای را که دلت می‌خواهد بگیری، می‌گوید: علاوه بر فشار زیاد و سختی تمرینات، فشارهای روانی زیادی را در این مدت برای رسیدن به المپیک تحمل کردم و باید بهترین نتیجه را بگیریم. سعی می‌کنم با کسب مدالی خوشرنگ در المپیک پاسخ تمام انتقادات را بدهم. در تمرینات وزنه 220 کیلوگرم را بالای سر برده‌ام و رکورد دنیا را نیز شکسته‌ام. اکنون نیز در المپیک نفر اول دسته 85 کیلوگرم هستم، اما همه چیز به عملکردم در روز مسابقه‌ها بستگی دارد و قابل پیش‌بینی نیست.

سه‌شنبه؛ تصمیم نهایی برای یزدانی

دکتر محمد بنی‌جمالی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت پزشکی رضا یزدانی کشتی‌گیر 97 کیلو پیش از بازی‌های ریو می‌گوید: پس ارزیابی نه‌چندان رضایت‌بخش اعضای کمیته از وضعیت آسیب‌دیدگی رضا یزدانی به لحاظ پزشکی، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چند روز فرصت خواسته تا گزارش نهایی خود را به کمیته مذکور ارائه دهد تا هرچه زودتر در این مورد خاص تصمیم‌گیری شود. قرار است سه شنبه آخرین تصمیم درباره یزدانی گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها