علیرضا حقیقی: سال گذشته کازان نگذاشت به سلتاویگو بروم

ماریتیمو اجازه دهد لالیگایی می شوم

شایعه حضور علیرضا حقیقی در لالیگا، لیگی که کریس رونالدو و لیونل مسی را دارد، داغ و داغ‌تر می‌شود. هر روز اخبار تازه‌ای در این‌باره به گوش می‌رسد. حقیقی سه سال دیگر با ماریتیموی پرتغال قرارداد دارد و بازیکن این تیم به حساب می‌آید. او اگر بخواهد جدا شود، باید با آنها هم به توافق برسد. علیرضا هم این شرایط را تائید می‌کند و می‌گوید: همه چیز در اختیار دو باشگاه خواهد بود. او در گفت‌وگو با جام‌جم توضیحاتی در این‌باره می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۶۸۶۰

علیرضا درباره آخرین شرایط خودت در ماریتیمو بگو. سه بازی دوستانه داشته‌اید. البته در آخرین بازی حضور نداشتی. آیا شرایط طوری هست که باب میل تو باشد؟

کادر فنی جدید به تیم اضافه شده و مدتی است که کارهای بدنی و تاکتیکی می‌کنیم. تا اینجا شرایط بد نیست، ولی وضعیت من هنوز به طور صددرصد با ماریتیمو روشن نشده است.

از کار با مربی جدید راضی هستی؟

سزار مربی خوبی است. هم تمرینات بدنسازی خوبی داشتیم و هم تمرینات تاکتیکی خوبی. از نظر فنی شرایط خوب است. من هم در این مدت تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ام. روزی دو تا سه جلسه تمرین داشته‌ام و از نظر بدنی خیلی آماده هستم و منتظرم ببینم تکلیفم چه خواهد شد.

خبرهایی رسیده مبنی بر این‌که از لالیگا پیشنهاد داری و شاید از ماریتیمو جدا شوی.

فعلا اتفاق خاصی نیفتاده، ولی این پیشنهاد وجود دارد. من بازیکن ماریتیمو هستم و نمی‌توانم سرخود کاری انجام دهم. بازی در لالیگا برای هر بازیکنی افتخار است. من سال گذشته این شانس را بسادگی از دست دادم. تابستان سال گذشته تا لحظه آخر نقل و انتقالات در اسپانیا بودم و با سلتاویگو توافق صددرصد کردم، ولی باشگاه روبین‌کازان روسیه، رفتار خوبی با من نداشت.

چه اتفاقی افتاد؟

این باشگاه دروازه‌بان اول خود را داشت و حتی یک دروازه‌بان روس هم به خدمت گرفته بود و عملا نیازی به من نداشت. بعد از مذاکراتی که با باشگاه سلتا داشتیم، توافق کردیم. این باشگاه حاضر بود حتی پول رضایتنامه مرا پرداخت کند. در روز آخر نقل و انتقالات من با مسئولان روبین‌کازان تماس گرفتم و پیشنهاد را گفتم. آنها که گفته بودند پیشنهاد بیاور و رضایتت را بگیر، وقتی متوجه شدند به لالیگا می‌خواهم بروم، ناگهان نظرشان را عوض کردند.

خواسته‌شان چه بود؟

می‌گفتند 5/3 میلیون یورو نقد باید پرداخت کنی!

واقعا؟

بله، وقتی فهمیدند پیشنهاد خوب دارم، چنین رفتاری با من کردند. با باشگاه سلتا صحبت کردم و آنها قبول کردند تا دو میلیون یورو بدهند؛ یعنی قرار شد یک ریال هم به خود من ندهند و حتی پول دستمزد را هم به باشگاه کازان بدهیم. با این باشگاه دوباره تماس گرفتم و گفتم شرایط این است و بازهم گفتند یک کلام ختم کلام؛ 5/3 میلیون یورو می‌خواهیم! خلاصه انتقال من به هم خورد، اما جالب‌تر این‌که همان آدم‌ها یک هفته بعد از باشگاه روبین برکنار شدند و حسرت من دو برابر شد.

این بار هم می‌ترسی آن اتفاق رخ بدهد؟

فعلا که هیچ چیز معلوم نیست. ماریتیمو باشگاه بزرگی در پرتغال است، ولی به هر حال من دوست دارم جایی باشم که فیکس بازی کنم. هنوز شرایطم در این باشگاه مشخص نیست. اگر به من شانس بازی برسد، طبیعتا دوست دارم بمانم وگرنه باید با باشگاه صحبت کنم.

پیشنهاد لالیگا چقدر جدی است؟

آنها خواستار جذب من هستند و باید با باشگاه در این‌باره به مذاکره بنشینند. همه چیز بستگی به شرایط ماریتیمو دارد.

گویا قرار است به اسپانیا هم سفر کنید.

نزدیک به دو هفته دیگر تیم ما به اسپانیا سفر می‌کند تا اردویی در این کشور داشته باشیم. این سفر فرصت خوبی برای مذاکره دو باشگاه است. بازی در لالیگا برای هر بازیکن ایرانی آرزوست. در گذشته ما بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و جواد نکونام را در این لیگ داشتیم و برای من هم افتخار است بتوانم در آنجا بازی کنم. در لالیگا بازیکنان بزرگی حضور دارند که رودرویی با آنها می‌تواند برای هر بازیکنی یک تجربه خوب و بزرگ باشد. با این حال منتظرم ببینم در آینده چه پیش می‌آید. نمی‌توانم تصمیم‌گیرنده باشم و از آنجایی که با باشگاه ماریتیمو قرارداد دارم، آنها باید درباره من تصمیم لازم را بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها