برخی از حرف های توهین آمیزی که می شنویم حاصل ناآگاهی گوینده است. در واقع گوینده تعمدی از گفتن این حرف ها نداشته اما به هر حال با گفته هایش دیگران را می آزارد.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۲
یک راه حل خوب: در زمان مشکلات مالی خانم ها را بیرون بیندازید!

به گزارش جام جم آنلاین ، سال هاست که به اهمیت ورزش بانوان تاکید می شود. سال هاست که می گوییم که باید ورزش بانوان امکاناتی برابر و همسو با ورزش مردان داشته باشد و سال هاست مدام درباره تدوین برنامه های مفصل و جامع تر جهت پیشرفت ورزش بانوان بحث و جدل می شود اما در پایان همه این سال ها یکی مثل مدیرعامل ملوان از راه می رسد و در واکنش به منحل کردن تیم فوتبال بانوان ملوان می گوید: ما بسیار عیالوار هستیم، وقتی کشتی در طوفان اسیر می شود بار خود را خالی می کند!

این جمله تاریخی مدیرعامل ملوان را از جهات مختلفی می توان مورد بررسی قرار دارد. نخست اینکه شما با چه منطق و توجیهی در این طوفان خیالی تصمیم می گیرد پیش از هر چیزی تیم فوتبال بانوان را به آب بیندازید؟ چطور نمی توانید یکی از بازیکنان تیمتان که مبلغ قراردادش به اندازه کل تیم فوتبال بانوان است کنار بگذارید؟ اصلا چه کسی گفته ملوان در طوفان است؟ حتی اگر چنین باشد نهایت مدیریت شما این است که تیم بانوان را منحل کنید؟ نکته بسیار مهم دیگر این است که کدام قانون و کدام توجیه منطقی می گوید در زمان مشکلات مالی باید انحلال تیم های بانوان در دستور کار قرار داشته باشد؟

سوال زیاد است. یکی دیگر از مهم ترین سوال ها از مدیرعامل محترم ملوان این است که اگر خانواده شما با مشکل مالی روبرو شد خانم های خانواده را بیرون می اندازید؟

این نظر ما نیست. این چیزی است که از اظهارات اخیر مدیرعامل ملوان برداشت کرده ایم. عدم پیشرفت ورزش بانوان را باید در همین اظهارات و همین نحوه مدیریت ها دید....

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
گیلانی
-
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
واقعا صحبتهای اقای دنیامالی و رضاییان نه تنها توهین به بانوان ملوان بود بلكه توهین به كل خانمهای ورزشكار ایران بود
علاوه براینكه به اصول مدیریت ورزشی و تیمداری اگاهی ندارند
بااین بیانیه توهین امیز مشخص شد ك ادب هم ندارند
حمید
-
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
چونكه فوتبال ورزش سنگینی برای زنان است زنان بهتر است شطرنج وپینگ پنگ بازی كنند
رایحه
-
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
شما آقایون هم بهتر است بروید الك دولك و تیله بازی كنید چون فقط این ورزش ها برای شما مناسب هستند

نیازمندی ها