کی روش اعتقاد دارد که تیم ملی ایران در مسیری قرار دارد که می خواهد یک غیر ممکن را تبدیل به ممکن کند.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۹
دیوار بین کی روش و منتقدان پنجره می خواهد

جام جم آنلاین - او می گوید که می خواهد برای اولین بار تیم ملی ایران را برای دو بارپیاپی به جام جهانی برساند ، او برای این کار برنامه ای نوشته و می خواهد براساس این برنامه پیش برود،در این برنامه از تعطیلی های لیگ نمی توان دوری کرد،تیم ملی به اردوی ارمنستان رفته ، برنامه های خود را پی گیری می کند؛ظاهر حرف کی روش کاملا منطقی است ، صعود به جام جهانی آن قدرمهم است که به چند روز تعطیل شدن لیگ می ارزد…

منتقدان کی روش اعتقاد دارند که لیگ بستری غیر قابل انکار در آمادگی تیم ملی است ، لیگی که این گونه برگزار می شود ، یک هفته هست و دو هفته نیست ، هیچ شباهتی به لیگ به معنای واقعی آن ندارد،در این لیگ منافع باشگاه ها به خطر می افتد، مربیان در این شرایط نمی دانند باید چه کار باید بکنند، نمی توانند بازیکنان خود را در شرایط مسابقه قرار دهند ، تا بازیکنان به مرز هماهنگی می رسند، سفر تازه ای در پیش است ؛مگر می شود، سرمایه های یک باشگاه را به این آسانی در معرض نابودی قرار داد، این منتقدان حرف های دیگری هم دارند، به عنوان مثال می گویند که بیش از نیمی ازترکیب تیم ملی از خارج می آیند و در اردوها حضور ندارند، پس اردوهای کی روش برای چند بازیکن، از اساس نمی تواند درست بلند باشد؛ظاهر حرف های منتقدان کی روش هم کاملا منطقی است .

حالا در این میانه چیزی که عجیب به نظر می رسد، این است که این دو انگار در دوسوی یک دیوار حرف می زنند و توانایی ایجاد دیالوگ را ندارند، انگار همه حرف ها فقط برای آن زده می شود که مخاطب را اقناع کنند و هیچ کس به دنبال این نیست که راه حلی در این میانه پیدا شود تا حرف ها به هم نزدیک شود، فدراسیون فوتبال انگار نمی خواهد فقدان یک پل ارتباطی میان تیم ملی و دیگران را جدی بگیرد، اکنون تیم ملی تبدیل به یک جزیره شده که نه با باشگاه ها ارتباط دارد ونه رسانه ها ،این جزیره را به راحتی می توان از تنهایی بیرون آورد و فاصله ها را با گفت و گوی مستقیم کم کرد، شاید در این گفت و گو ها باشد که بتوان راه حل را پیدا کرد ولی هیچ اراده ای برای نزدیک کردن وجود ندارد.

افشین خماند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
حرف منتقدان كیروش اصلا منطقی نیست . مربیان ما فكر می كنند یك تیم فوتبال یازده نفر است واگر سه نفر كم شود پس تیم فلج می شود وبازیها باید تعطیل شود. تا این نگاه است فوتبال ما همین است . بابا یك تیم فوتبال باید 24 نفر هم سطح باشد و اگر سه نفر كم شد خوب می توان برای دوهفته بازیها را ادامه داد . پس بقیه نفرات تیم چكاره اند؟ . رشد فوتبال یعنی همین . !! مسابقات ملی همیشه در جریانه مخصوصا تیمی مثل ایران كه همیشه تا مراحل بالا جلو می رود . می شود همزمان مسابقات ملی وباشگاهی را جلو برد والبته با تغییر نگاه .

نیازمندی ها