بالاخره پس از هیاهوی بسیار زیاد درباره لباس های کاروان ورزشی ایران جوانی از راه رسید و پیشنهاد داد خودش لباس ها را طراحی می کند.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۷
یادداشت: ذکر چند نکته ضروری درباره لباس های جدید کاروان ورزشی ایران!

جام جم آنلاین - حالا این لباس ها مورد پسند همه قرار گرفته است اما در مورد این لباس ها ذکر چند نکته به نظر می رسد ضروری باشد:

١- این ها مگر واقعا طرح های زیباتری هستند؟ اگر لباس های قبلی از نوعی شلختگی در ترکیب رنگ ها رنج می بردند، این لباس ها هم ترکیب نامتجانسی از رنگ و طرح را به هم وصل کرده اند و زشتی آشکاری دارد،تفاوت این لباس ها و قبلی ها فقط در نوع عکاسی است و پوپولیست بی محتوا و بی تفکری که در استفاده از پرچم ایران در آن دیده می شود

٢-کاروان ایران نمادی از مردم ایران است،چند درصد از مردم ایران حاضرند با لباس هایی تا این اندازه جلف در خیابان یا حتی مهمانی قدم بزنند که می خواهیم با این لباس ها در المپیک رژه برویم به نام ایران؟

٣-این رنگ ها را باور نکنید،این هنرفوتوشاپ است که قرمز و سبز به این شارپی به شما میدهد، پارچه داستانی متفاوت دارد

٤-هنوز کسی این توضیح را نداده که سرو کله این طراح دوم از کجا پیدا شد،انگار این طراح آماده بود پشت در تا لباس های به غایت زشت اول پس زده شود تا او قهرمانانه وارد شود، همه چیزش هم آماده بود،حتی پوستری با آرم المپیک ...کل جریان پیداشدن طراح دوم خیلی مشکوک است.

٥-هزینه طراحی و تولید لباس های اول حالا چه می شود؟ چه کسی تاوان آن فاجعه را می دهد؟٦_کاش یکی به طراحان ما یاد بدهد زیبایی در سادگی است،یک کم ژورنال ورق بزنید یا لااقل لباس های کاروان های دیگر را تماشا کنید لطفا....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها