کشیشی که سرش بریده شد +عکس

دو فرد مسلح، گلوی کشیش کلیسای نورماندی را بریدند.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۹
کشیشی که سرش بریده شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، در ادامه موج اقدامات تروریستی در مناطق مختلف جهان، به ویژه کشورهای اروپایی، دو مرد مسلح به سلاح سرد وارد کلیسایی در نرماندی فرانسه شده و ضمن اقدام به گروگان گیری، کشیش کلیسای مذکور را به شکل وحشیانه ای به قتل رساندند.

گروگانگیری با کشته شدن دو مهاجم به دست نیروهای پلیس، پایان یافته، اما تحقیقات درباره آن همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها گروگان‌گیرها گلوی ژاک همل، کشیش ۸۴ ساله کلیسا را بریده و او را کشته‌اند. یکی دیگر از گروگان‌ها هم زخمی شده‌ و حال او وخیم گزارش شده است.سه گروگان دیگر بدون هیچ آسیبی آزاد شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهرداد
-
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
فرانسه تاوان , مهاجرین خود را پس میدهد , اینقدر كه در فرانسه عرب ریخته كه دیگر نمی شود گفت كشور اروپایی بلكه كشور عربی اروپا است اگر ۱۴۰۰ سال پیش برندگی شمشیر عرب پشت مرزهای پواتیه منطقه ای نزدیك مرزهای (فرانسه و اسپانیا ) متوقف شد , امروز با مهاجرت بی رویه عرب ها خود به خود اروپا به فتح عرب ها در آمده است , این هم نتیجه مولتی كولتوریسیم یا همان چند فرهنگی كه زمانی فرانسوی ها به آن افتخار میكردند .
دانیال
-
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
فرانسه تاوان كمك های خودش به داعش و امثال داعش رو میدهد انقدر به این تروریست ها كمك كرد تا چوبش را خورد وگرنه برتری افراد به تقواست نه به ریشه و ملیت
كسرا
-
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
۰
۰
در اینكه اینگونه كارها محكومه شكی نیست . هیچ اما و اگر هم نداره . وقتش رسیده كه همه كشورها به یك اجماع خوب برسن كه حداقل ها در این اجماع رعایت شده باشه . اولا تروریست خوب و بد نداریم . ثانیا كسی كه مورد ترور قرار میگیره هم فرق نمیكنه می خواد عرب باشه ، افغان باشه ، اروپایی یا آمریكایی یا ایرانی و یا شرقی، سیاه یا سفید پوست و ... همه انسانها دارای یك حداقل حقوق مشترك هستند كه باید تعریف بشه . و دیگر اینكه باید با تروریسم هم مبارزه فیزیكی بشه هم مبارزه ریشه ای . ریشه تروریسم در غربه در آمریكا در اروپا آقایون باید واقعیت رو قبول كنند كه خاورمیانه و آفریقا رو خودشون به این روز انداختند اما متاسفانه قبول نمیكنند كه هیچ تازه دارن رو آسیای میانه و شرق آسیا برنامه ریزی میكنن

نیازمندی ها