در چند کشور آمریکای جنوبی به خصوص مکزیک موزهای آلوده به ویروس ایدز کشف شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۳۰
صادرات ایدز از آمریکا با طعم موز! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کشف بیش از یک میلیون موز که از راه تزریق آلوده به ویروس ایدز شده بودند خبری بود که جهان را شوکه کرد.

در بخش های خاصی از آمریکا جنوبی، ایالات متحده آمریکا، برزیل، مکزیک و آرژانتین وجود بیش از 2 میلیون موز آلوده تایید شد اما مراکز کنترل بیماری این اطلاعات را تکذیب کردند زیرا با اثبات آن به کشورهای وارد کننده موز ازجمله گواتمالا ضرر زیادی می رسد.

گفتنی است؛ به گفته محققان ویروس ایدز از طریق مواد خوراکی و آشامیدنی منتقل نمی شود اما ممکن است با مصرف این مواد غذایی به سلامتی انسان آسیب وارد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محمد
-
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
۰
۰
به نظر نمیاد خبر صحیح باشد چون منبع خبر را دقیقا ذكر نكرده است و تقریبا تمامی كشورهای نامبرده در محور تولید موز نیستند.خیلی عجیب است كه موزها را آلوده كنند و از كشوری مثل هندوراس و اكوادر ( به عنوان تولید كنندگان عمده این میوه) به آرژانتین ببرند. مگر چه مقدار هزینه می خواهند كنند. همچنین از علت انجام اینكار هم چیزی نگفته است. خودش هم كه قبول دارد آلودگی ایدز از طریق غذا منتقل نمی شود. ممكن است در این مورد باشگاه خبرنگاران و یا همین سایت جام جم اشتباه كرده باشد.
حسین
-
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
۰
۰
اون نابغه ای كه این مطلب رو جهانی كرده نمیدونسته ویروس ایدز در خارج از بدن عمر چند ثانیه ای داره؟
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
كاملا درست
سینا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
۰
۰
چرا كس میگی بنده خدا مگه ویروس ایدز بیرون از بدن موجود زنده دووم میاره؟
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
خیلی چیز چرتیه ویروس ایدزثانیه بیرون ازبدن میمونه وبعد نابود میشه

نیازمندی ها