سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که مهاجم جوان این تیم جریمه نشده است و با هرکسی این موضوع را مطرح کرده برخورد خواهد کرد. مهدی اخوان درباره جریمه 10 درصدی مهرداد محمدی، مهاجم جوان این تیم به دلیل درگیری با یکی از بازیکنان در اردو اظهار داشت: هر کسی چنین مسئله‌ای را گفته دشمن سپاهان است.عبدالله ویسی در این ماجرا برخوردی جدی با هر دو بازیکن داشت، اما جریمه‌ای در کار نبود و دیگر هم چنین حاشیه‌ای در سپاهان تکرار نمی‌شود!
کد خبر: ۹۲۲۴۴۳

میثاقی در تیم لبنانی

الیاس براتی، بازیکن فصل قبل میثاق تهران بعد از جدایی از این تیم به بانک بیروت لبنان پیوست. قرار داد براتی با بانک بیروت یک ساله است و قرار است در لیگ لبنان به میدان برود. همچنین در صورت قهرمانی تیم در لیگ برتر، این قرارداد برای جام باشگاه‌های آسیا نیز تمدید می‌شود.

مربی ارمنستانی در پدیده

آرمن گل‌بوداقیان مربی ارمنستانی که سال گذشته به عنوان دستیار در تیم گل‌گهر سیرجان فعالیت می‌کرد، به کادرفنی پدیده اضافه شد. این مربی سابقه حضور در تیم‌های ملی پایه ارمنستان را در کارنامه دارد. گل‌بوداقیان از روز گذشته در تمرین پدیده نیز شرکت کرد و با سایر اعضای تیم آشنا شد. با حضور این مربی ارمنستانی، علی نظرزاده که سال‌ها با رضا مهاجری کار می‌کرد، از کادر فنی پدیده جدا شد.

حسن‌زاده در گیتی‌پسند

علی‌اصغر حسن‌زاده، بهترین بازیکن فوتسال آسیا، با حضور در باشگاه گیتی‌پسند اصفهان، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد و به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اضافه شد. گیتی‌پسند که امسال بازیکنان شاخصی را جذب کرده، در تلاش است تیمی قدرتمند برای حضور در فصل آینده لیگ برتر روانه مسابقات کند. این ملی‌پوش فوتسال فصل قبل در تیم تاسیسات دریائی به میدان رفته بود و سابقه حضور در لیگ روسیه را در کارنامه خود دارد.

ذوب‌آهن فروشی نیست

مجتبی فریدونی عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن، فروش امتیاز این باشگاه به بخش خصوصی را تکذیب کرد و گفت: بحث فروش امتیاز تیم ذوب‌آهن مطرح نیست فقط همه شرکت‌های زیر مجموعه کارخانه ذوب‌آهن باید به سمت درآمدزایی و خودکفایی مالی بروند.

نویدکیا در تست پزشکی

محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان پس از حل مشکلاتش از هفته گذشته در تمرینات این تیم شرکت کرد، اما با سفر زردپوشان اصفهانی به بابل همراه این تیم نرفت. نویدکیا در اصفهان ماند تا تمریناتش را دنبال کند و زودتر خودش را به سایر بازیکنان برساند. باتوجه به این‌که سپاهانی‌ها امروز برای انجام تست‌های پزشکی در ایفمارک حاضر می‌شوند، نویدکیا به تهران سفر می‌کند تا همراه سایر بازیکنان در تست‌های پزشکی حضور یابد.

داوران ممنوع‌المصاحبه شدند

رئیس فدراسیون فوتبال داورانی را که در کلاس توجیهی حضور دارند، ممنوع‌المصاحبه کرد. در مراسم افتتاحیه کلاس‌های توجیهی داوران، خبرنگاران قصد گفت‌وگو با برخی داوران را داشتند، اما آنها اعلام کردند که رئیس فدراسیون فوتبال گفته است نباید به اظهارنظر بپردازند. یدالله جهانبازی، داور بین‌المللی فوتبال ایران در این زمینه به خبرنگاران گفت: آقای تاج به ما گفته است که حق مصاحبه کردن نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها