علی دایی رسما کار خود را به عنوان سرمربی نفت آغاز کرد.
کد خبر: ۹۲۰۳۷۱
بازگشت دایی با اضافه وزن هایش / دایی ، برادر را کنار می گذارد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، دایی در شرایطی به عنوان سرمربی نفت انتخاب شد که پیش از او افشین پیروانی به نیمکت این تیم رسیده بود اما مخالفت کی روش با جدایی پیروانی از تیم ملی باعث شد تا توافق او با نفت منتفی شود. بلافاصله پس از کنار رفتن پیروانی، مسئولان نفت علی دایی را جانشین پیروانی کردند.

دایی از روز گذشته کار خود را رسما با نفت آغاز کرد. دایی هنوز اضافه وزن دارد و اصلا این اضافه وزن ها بیشتر از گذشته مشهود است.

تقریبا یک هفته زودتر از سال گذشته تکلیف تیم جدید علی دایی مشخص شد و او هدایت نفت تهران را بر عهده گرفت تا در زمان کم آغاز مانده به لیگ برتر تیمی روانه مسابقات کند که بتواند همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد و با مهره‌های جوان و موثری که دارد حتی برای قهرمانی بجنگد.

محمد دایی فعلا هست

پیش از این اخباری درباره اختلاف علی دایی با محمد دایی شنیده بودیم. حتی گفته می شد این دو برادر مدت هاست که با یکدیگر حرف نمی زنند. حالا اینکه اختلاف بر سر چه بوده بر کسی معلوم نیست. در حالی که محمد دایی فعلا در کنار نفت حضور دارد شنیده می شود که احتمالا برادر بزرگ تر علی دایی بر خلاف فصل های گذشته برادرش را همراهی نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها