کیت وینسلت در فیلم وودی آلن

کیت وینسلت همکاری با وودی آلن را یکی از موفقیت های بزرگ کارنامه کاری خود می داند. او در فیلم تازه آلن که فعلا بدون نام است، بازی می کند.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۹
کیت وینسلت در فیلم وودی آلن

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر اسکار گرفته سینما اولین بار است که در یکی از نقش های اصلی فیلمی از وودی آلن 81 ساله بازی می کند.

کلید فیلمبرداری درام تازه آلن، اوایل فصل پائیز زده می شود. لوکیشن های مختلف شهر نیویورک، مکان های اصلی فیلم برداری آن هستند.

فیلم نامه این فیلم بدون نام را خود آلن نوشته و در حال حاضر، کسی اطلاعی از خط اصلی داستان آن ندارد. اطلاعی هم از نقش وینسلت در آن نیست.

وینسلت می گوید:«از این که در فیلمی از این استاد قدیمی سینما بازی می کنم، بسیار خوشحال هستم. همیشه دلم می خواست جلوی دوربین او ظاهر شوم.»

این بازیگر 40 ساله به این نکته اشاره می کند که چند سال قبل، آلن از او دعوت کرد تا در فیلم «مچ پوینت» این فیلم ساز در یکی از نقش های محوری داستان بازی کند.

به گفته وینسلت:«آن زمان به شدت درگیر کارهای خانواده و رسیدگی به امور خانوادگی بودم و نمی توانستم بازی در فیلمی را قبول کنم. پیشنهاد آلن در بدترین زمان ممکن ارائه شد.»

این بازیگر می گوید به درخواست وودی آلن که دوست دارد فیلم هایش را در سکوت خبری بسازد، ترجیح می دهد صحبتی در باره نقش تازه خود نکند.

به نوشته امپایر آنلاین، فیلم تازه وودی آلن برای نمایش عمومی در بهار سال 2017 آماده می شود. او این روزها خودش را آماده نمایش عمومی «کافه سوسایتی» می کند.

این فیلم برای دوم سپتامبر سال جاری میلادی به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود. کریستن استوارت و جسه آیزنبرگ نقش های اصلی این فیلم را به عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها