دومین قسمت مجموعه فیام اکشن و علمی تخیلی «حاشیه اقیانوس آرام/ پاسیفیک ریم» دو بازیگر جدید گرفت، تا بتواند هر چه زودتر وارد مرحله تولید شود.
کد خبر: ۹۱۸۴۲۱
ماجراجویی های بیشتر در «حاشیه اقیانوس آرام»

به گزارش جام جم آنلاین ، جان بویگا که با قسمت تازه «جنگ ستارگان» چهره شد، در کنار اسکات ایستوود با قسمت دوم فیلم همکاری می کنند.

بویگای سیاه پوست انگلیسی تبار، نقش کاراکتر اصلی داستان قسمت دوم را به عهده دارد. اما اطلاعی از نقش ایستوود در دست نیست.

شرکت مستقل فیلم سازی «لجندری پیکچرز» که در کنار گیلرمو دل تورو تهیه کننده این مجموعه فیلم است، خط اصلی داستان آن را لو نداده است.

اما با توجه به داستان نسخه اصلی، می توان حدس زد کاراکترهای ماجرا با تعداد بیشتری از هیولاهای عجیب و غریب فضایی مبارزه و مقابله خواهند کرد.

تهیه کنندگان فیلم زمان شروع کار فیلم برداری آن را اعلام نکرده اند، ولی فوریه سال 2018 به عنوان زمان نمایش عمومی آن تعیین شده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، امر کارگردانی «حاشیه اقیانوس آرام 2» را استیو اس دکنایت به عهده دارد. دل تورو در کنار تهیه فیلم، مشاور کارگردان هم هست.

قسمت اول فیلم در سال اکران عمومی شد. قبل از نمایش عمومی فیلم، اعلام شده بود که این اکشن دلهره آور به صورت یک مجموعه فیلم سینمایی تهیه خواهد شد.

اما فروش 101 میلیون دلاری فیلم در آمریکای شمالی، سازندگانش را راضی نکرد و باعث دامن زدن به این شایعه شد که، قسمت های بعدی آن تولید نخواهد شد.

این در حالی بود که تماشاگران سینما در بقیه کشورهای دنیا استقبال خوبی از فیلم کردند و یک رقم بالای فروش 310 میلیون دلاری را برایش به همراه آوردند.

تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند همین موفقیت بالای بین المللی، راه را برای ساخت قسمت های بعدی «حاشیه اقیانوس آرام» هموار کرد.

قسمت اول فیلم به کارگردانی گیلرمو دل تورو و با هزینه کلان 190 میلیون دلاری ساخته شد. گفته می شود هزینه تولید قسمت دوم، بالای 100 میلیون دلار نخواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها