اکشن دلهره آور و پررمزوراز «سنت» صاحب یک زندگی تازه می شود. با احیای داستان این فیلم، قسمت های تازه ای از آن ساخته می شود.
کد خبر: ۹۱۹۶۴۵
«سنت» تازه در راه است

به گزارش جام جم آنلاین ، کمپانی پارامونت اعلام کرد فیلم ناموفق دهه نود میلادی خود را با شکل و شمایل تازه ای تولید و روانه پرده سینماها می کند.

نسخه اصلی فیلم در سال 1997 به نمایش عمومی درآمد و وال کیلمر چهره مطرح آن دوران، در نقش کاراکتر محوری داستان ظاهر شد.

اما برخلاف تصور و پیش بینی تهیه کنندگان «سنت»، تماشاگران سینما در اکثر کشورهای جهان استقبالی از ماجراجویی های او روی پرده سینما نکردند.

همین موضوع باعث شد تا کار تولید قسمت های بعدی این اکشن ماجراجویانه متوقف شده و خود پروژه، به قفسه بایگانی کمپانی پارامونت برود.

مسئولان کمپانی به تازگی توانستند یک بار دیگر امتیاز برگردان سینمایی داستان نوول لسلی چارتیه ریس را خریداری کنند تا بتوانند فیلم تازه ای براساس آن بسازند.

نوول های این نویستده در فاصله سال های 1928 تا 1963 چاپ و روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفتند. سایمن تمپلر کاراکتر اصلی این مجموعه کتاب بوده است.

او یک قهرمان چابک و بزن بهادر است که به دنبال سیاستمداران فاسد، قاچاق چیان مواد مخدر و امثال آن هاست، تا قانون را در موردشان اعمال کند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، در دهه شصت میلادی مجموعه ای تلویزیونی هم از این داستان با بازی راجر مور ساخته شد. این مجموعه با استقبال بینندگان روبرو شد.

نسخه سینمایی «سنت» نه تنها فروش بالایی در جدول گیشه سینماهای جهان نکرد، بلکه نتوانست نقدهای مثبت منتقدان سینمایی را نیز به دست بیاورد.

کمپانی پارامونت این روزها در جست و جوی بازیگر مناسبی برای ایفای نقش کاراکتر سایمن تمپلر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها