شهباززاده خطاب به منصوریان

رضایت‌نامه‌ام را بدهید بروم!

درست در روزهایی که توجه رسانه‌ها و افکار عمومی معطوف به جدایی جنجالی مهدی طارمی و رامین رضائیان از پرسپولیس است، سجاد شهباززاده رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه استقلال می‌خواهد. این بازیکن با آبی‌ها قرارداد دارد، اما پای خود را در یک کفش کرده که می‌خواهد برود. ولی این ماجرا از کجا شروع شد؟ آیا او مشکلی در استقلال دارد؟
کد خبر: ۹۱۷۸۸۶

حرفهای سجاد در رختکن

در تمرین روز یکشنبه همین هفته، سجاد شهباززاده مثل همیشه نبود. او در رختکن استقلال وقتی دقایقی با علیرضا منصوریان خلوت کرد، رو به سرمربی گفت: علی آقا با اجازه تان من دیگر در فصل جدید در استقلال نیستم. از خارج از کشور پیشنهاد دارم و میخواهم به اروپا بروم. با باشگاه حرف میزنم رضایتنامهام را بدهد. امیدوارم شما هم شرایط من را درک کنید. منصوریان با تائید این خبر به جامجم میگوید: بله، سجاد گفت میخواهد برود.

پیشنهاد ترکیه

سجاد رفتن به اروپا و پیشنهاد از ترکیه را عامل گرفتن رضایتنامه عنوان کرد، اما دوستان نزدیک او میدانند ماجرا دقیقا از روزی شروع شد که منصوریان کاوه رضایی را جذب کرد. سجاد که تصور میکرد منصوریان امسال با یک فوروارد بازی میکند و او را روی نیمکت میگذارد، با ناراحتی از این انتقال یاد کرد. سجاد توقع نداشت منصوریان با وجود او دست به چنین تصمیمی بزند، ولی نکته اینجاست که منصوریان اصلا قصد نداشت با یک فوروارد بازی کند. او در این باره به جامجم میگوید: من روزی که کاوه را گرفتم به این نتیجه رسیدم استقلال در فصل جدید باید با دو فوروارد بازی کند. در ذهن من این بود که سجاد و کاوه را زوج خط حمله بگذارم. شهباززاده اما از این موضوع اطلاع نداشت و گویا هنوز اطلاع ندارد. او که از جذب کاوه بشدت دلخور شده بود، به دنبال رضایتنامهاش افتاد. وقتی او در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و گفت از ترکیه پیشنهاد دارد و هنوز تکلیفش با استقلال روشن نیست، خیلیها تصور میکردند سجاد شوخی میکند، اما حرفهای او کاملا جدی بود.

جلسه در استقلال

شهباززاده حالا ساز جدایی از استقلال را کوک کرده است. او به این باشگاه رفت و گفت رضایتنامهاش را میخواهد. افشارزاده و توفیقی هم این مسأله را با منصوریان در میان گذاشتند و به او گفتند: سجاد رضایتنامه میخواهد. چکار کنیم؟ شما او را نیاز ندارید؟ منصوریان در این جلسه به مسئولان باشگاه گفت به سجاد نیاز دارد و او را میخواهد، اما اگر این بازیکن رضایتنامه درخواست کرده و دوست ندارد بماند، او هم مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد. منصوریان در پایان جلسه باز هم به مسئولان باشگاه تاکید کرده که سجاد را میخواهد.

جابر جای سجاد

در صورت جدایی شهباززاده از استقلال، معادلات خط حمله مشخص است. منصوریان همچنان به بازی با دو فوروارد اصرار دارد و به همین دلیل جابر انصاری را به نوک میبرد تا در کنار کاوه رضایی بازی کند. با این شرایط به احتمال زیاد استقلالیها در قبال دریافت مبلغی، رضایتنامه شهباززاده را صادر میکنند.

شایعه شده سجاد شهباززاده احتمالا به پرسپولیس ملحق میشود، ولی آبیها هم فکر این چیزها را کردهاند. در صورتی که سجاد بخواهد به پرسپولیس برود احتمالا رضایتنامه این بازیکن را صادر نمیکنند و اگر او با ترکها به توافق برسد، به احتمال زیاد این کار را انجام میدهند.

مائده محقق

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها