5 کشته در بارندگی تاریخی

تگزاس را آب برد + عکس

وقوع سیل کم سابقه در ایالت ویرجینیای غربی آمریکا در نتیجه باران های سهمگین ساعات گذشته تاکنون 20 کشته برجای گذاشته و موجب قطع برق هزاران خانه و اداره در سرتاسر این ایالت شده است.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۷
20 کشته در سیل و توفان آمریکا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، باران های سهمگین در ایالت ویرجینیای غربی که از اواسط روز پنجشنبه آغاز شده بود، به تدریج به سیل و آب گرفتگی در برخی مناطق، انسداد خیابان ها و جاده ها و قطع برق هزاران نفر از شهروندان منجر شد.

«ایرل ری تامبلین» فرماندار این ایالت گفت که ارزیابی های اولیه نشان میدهد که دستکم 100 خانه در جریان سیل تخریب و برق بیش از 66 هزار خانه و اداره قطع شده است.

«کریس استدلمن» رئیس دفتر فرمانداری این ایالت نیز گفت که حادثه امروز در 100 سال اخیر بی سابقه بوده است.

آمار اولیه تلفات این حادثه 14 نفر اعلام شد و با گذشت تنها چند ساعت، این رقم هم اکنون به 20 نفر افزایش یافته است و مقام های دولت محلی از احتمال افزایش تلفات خبر می دهند.

شهر «گرین بریر» در جنوب شرق ویرجینیای غربی بیش ترین خسارت را متحمل شده است و حداقل 13 نفر تنها در این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

آژانس مدیریت بحران فدرال آمریکا هم اکنون تیم های امداد و نجات را به مناطق بحران زده اعزام کرده است و عملیات جست وجو برای یافتن مفقود شدگان ادامه دارد.


منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها